רוצח סדרתי? שמעון קופר יואשם גם ברצח אשתו הראשונה

קופר נאשם ברצח רעייתו ג'ני מור-חיים ■ כעת מבקשת הפרקליטות לתקן את כתב האישום נגדו ולהוסיף לו אישום נוסף - רצח רעייתו הראשונה אורית קופרשמידט

שמעון קופר, העומד לדין באשמת רצח אשתו, מואשם ברצח נוסף - של אשתו הראשונה, אורית קופרשמידט.

פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר (ג') לבית המשפט המחוזי מרכז בקשה לתקן את כתב האישום שהוגש נגד קופר ולהוסיף לו את האישום הנוסף, בתום חקירת משטרה משלימה.

על האישום הנוסף החליטה הפרקליטות בעקבות ביסוסה של "שיטת ביצוע", ובהתאם להשלמות החקירה, שלדברי הפרקליטות שפכו אור על האירועים סביב מותה של רעייתו הראשונה של קופר.

לטענת הפרקליטות, תיקון כתב האישום כעת, טרם ניתן מענה מטעם הנאשם לכתב האישום, ולפני שהתקיים הדיון במעצרו של הנאשם עד תום ההליכים, אינו פוגע בהגנתו של קופר, וממילא נתונה לו האפשרות המלאה להתגונן מפני המיוחס לו בכתב האישום המתוקן, באשר הלכה למעשה משפטו טרם החל.

נזכיר כי שמעון קופר, תושב קיבוץ אייל בן 51, הואשם באשמת רצח רעייתו, ג'ני מור-חיים. על-פי כתב האישום, בשנת 1999 פגש הנאשם את ג'ני, הציג בפניה מצגי-שווא על עברו, וזמן קצר לאחר היכרותם עבר להתגורר ביחד עם שני ילדיו בביתן של ג'ני ובנותיה בקיבוץ.

בשנת 2006, כאשר קופר היה במערכת יחסים זוגית עם ג'ני, הוא פנה לשדכנית ובאמצעותה הכיר את ד"ר מריה זקוטסקי, רופאה מרדימה בבית-החולים מאיר בכפר-סבא, איתה החל הנאשם לנהל מערכת יחסים זוגית.

בד-בבד, נטען, החל משנת 2007 התחיל קופר לבצע פעולות משפטיות שונות במטרה להבטיח את זכויותיו בבית בקיבוץ במקרה שבו תלך ג'ני לעולמה, וזאת חרף היותה באמצע שנות ה-40 לחייה ובמצב בריאותי תקין.