מחשב סמסונג All In One - מגע והפעלה בתנועה

ה-700A3D נראה על הנייר כמו מחשב מושלם, אבל הוא סובל מבעיות בביצועים, שכנראה יכולות להיפתר עם עדכוני תוכנה בעתיד

מחשבים בקטגוריה "הכול באחד" (All In One) קיימים בשוק כבר תקופה ארוכה, אבל רק לאחרונה, לאחר שמיקרוסופט השיקה את מערכת ההפעלה שלה חלונות 8, שולבו בהם באופן מוצלח מסכי מגע והפכו את השימוש בהם לידידותי ונוח. דגם 700A3D הוא אחד הדגמים הראשונים של סמסונג שיצאו לשוק עם חלונות 8.

מסך: Full HD באיכות מצוינת בגודל 23.6 אינץ'. ניתן לעבוד בנוחות עם מספר חלונות פתוחים, ולצפות בסרטים.

מגע: דגם 700A3D מגיע עם חלונות 8 הכוללת תמיכה בהפעלה באמצעות מגע. קל מאוד לתפעל את המחוות של מיקרוסופט על המסך הזה. המסך הגדול מאפשר לדפדף בין התפריטים או לנווט במסמכים בצורה נוחה מאוד, עד שהשימוש במגע הופך לשגרה במוצר.

תנועה: סמסונג שילבה טכנולוגיית הפעלה באמצעות תנועה, המשתמשת במצלמת הווידיאו המותקנת במחשב לזיהוי תנועות הידיים של המשתמש. הרעיון מזכיר את שיטת ההפעלה של קונסולת המשחקים אקס בוקס 360 של מיקרוסופט, רק שכאן הביצוע לא מספיק מוצלח. המערכת מזהה תנועת ידיים להזזת התצוגה ימינה או שמאלה, מעבר בין תמונות או שליטה בעוצמת הסאונד. הביצוע לא תמיד עובד טוב וההרגשה שהפעולות לא מספיק אינטואיטיביות. לאחר מספר ניסיונות לשלוט במערכת בצורה הזו, שרובם נכשלו, זנחנו את ההפעלה בתנועה.

חומרה: למרות שמפרט החומרה לא רע בכלל, נתקלנו פעמים רבות ביישומים פנימיים של חלונות 8 שהגיבו באיטיות או נתקעו - בעיות שלא נתקלנו בהן במחשבים אחרים עם מערכת ההפעלה של מיקרוסופט. מפרט המחשב כולל מעבד i5 של אינטל במהירות 2.90 ג'יגה הרץ, זיכרון בנפח 6 ג'יגה מסוג DDR3 וכונן קשיח בנפח 1 טרה במהירות 5400. למחשב יש גם תקשורת בלוטות' להעברת קבצים בצורה אלחוטית ורמקולים מוצלחים.

עיצוב: העיצוב מושקע. המסך כולל בתוכו את כל החומרה הפנימית. העכבר והמקלדת אלחוטיים, כך שהשולחן נקי מכבלים מיותרים. בצד המסך ממוקמים 2 כניסות USB מתקן 3.0 המהיר, חיבור לאוזניות וקורא כרטיסי זיכרון. בגב המכשיר אפשר למצוא עוד 3 כניסות USB מתקן 2.0 ויציאת HDMI. מעבר לזה, הרגלית המעוצבת מאוד, עשויה מפלסטיק בצבע כסוף ונראה מתכת.

בשורה התחתונה: ה-700A3D נראה על הנייר כמו מחשב מושלם, אבל הוא סובל מבעיות בביצועים, שכנראה יכולות להיפתר עם עדכוני תוכנה בעתיד.

מחיר: 5,800 שקל

ציון: 8.