ועד הפעולה בסלקום: יש ניסיונות לסכל צירוף עובדים לוועד

מסלקום נמסר בתגובה: "החברה אינה מתערבת בניסיון ההתאגדות של העובדים"

למרות הצהרות ההנהלה שלא תפעל למנוע הקמת ועד עובדים בסלקום, בפועל התמונה המתקבלת היום מהשטח שונה. עובדי החברה מדווחים על ניסיונות של מנהלים בכירים וכן בדרגי ביניים לשכנע עובדים שלא לצרף את חתימתם לתמיכה במהלך, וכן על ניסיונות למנוע החתמות תמיכה.

לדברי עובדים, מנהלים בכירים בסלקום מזמנים עובדים לחדריהם ומבקשים מהם לא להכניס טלפונים, על מנת להימנע מתיעוד שיוכיח כי ההנהלה פועלת נגד ההתאגדות.

חברים בוועד הפעולה ממשיכים היום (ה') במאמץ להחתים כמה שיותר עובדים, הן במשרדי החברה בנתניה והן במרכזי שירות ומכירה ברחבי הארץ. נודע כי בחלק מהמרכזים מנעו מנהלים מחברי ועד הפעולה להיכנס ולנסות לשכנע עובדים להצטרף למהלך.

אתמול (ד') נמסר מההסתדרות כי למעלה מ-1,000 עובדים צירפו את חתימותיהם והביעו רצון להקמת ועד עובדים יציג בחברה. בסלקום נדרשים 2,500 חתימות של עובדים כדי שנציגות העובדים תוכר כחוקית.

במקביל שלחה אתמול ההסתדרות מכתב לנציג סלקום, עו"ד נחום פינברג, ובו היא טוענת כי חברי ועד הפעולה נתקלים בהתנגדות מצד מנהלים בחברה הפועלים לסכל את פעילות ההחתמה של פעילי ועד הפעולה. במכתב מובאות דוגמאות מהשטח של פעילים שנאסר עליהם להכניס טפסי החתמה וכיוצא בזה.

מסלקום נמסר בתגובה: "התארגנות עובדים היא זכות, ואנו, כמובן, מכבדים אותה. מאז ומתמיד פעלה החברה תוך הידברות ושיתוף העובדים. כך נמשיך, ואין לנו כל כוונה להיכנס לעימות מול עובדי החברה. החברה אינה מתערבת בניסיון התאגדות העובדים ומנחה את מנהליה כי יש לפעול על-פי החוק".