תובעת מבעלה לשעבר 400 אלף שקל: הכפיש אותי בפייסבוק

הגרושה טוענת: בעלי לשעבר כתב בפייסבוק סטטוסים מכפישים עליי כדי לפגוע בפרנסתי ולקבל לידיו את המשמורת על ילדנו המשותף

400 אלף שקל - זהו הסכום אותו תובעת אישה מבעלה לשעבר, בטענה כי הכפיש אותה בפייסבוק. השניים גרושים מזה למעלה מ-6 שנים, והאישה הגישה לבית המשפט לענייני משפחה ברמת-גן תביעה על פרסומי לשון הרע כנגדה בפייסבוק.

באמצעות עו"ד מורן סמון ממשרד כהן-בן גור, סמון, טוענת האישה כי הגרוש שלה אחראי לסדרה של אמירות מכפישות ופוגעניות נגדה, אותם העלה כסטטוסים בעמוד הפייסבוק שלו בחודשים האחרונים, שרובם ככולם מוענו כביכול לבנם הקטין המשותף - אך בפועל מדובר בפוסטים פומביים, שזכו לתגובות רבות וללייקים מחבריו ומבני משפחתו של הנתבע.

האישה טוענת כי בעלה לשעבר רודף אותה ולא מרפה ממנה, מכפיש אותה ועושה לה "רצח אופי". כך, למשל, מציינת האישה כי הגרוש כתב בדף הפייסבוק שלו: "אוי לך בן שיש לך אמא כזאת" או "בגלל נשים כמוה כל הגרושים נעלמים", וגם: "אשת השלג".

האישה טוענת עוד כי הגרוש מעליל עליה כאילו היא אינה משמורנית ואמא טובה, כאשר הדבר מזיק מאוד לקטין וליציבותו הנפשית. האישה טוענת כי הדברים נכתבו מתוך כוונה לבזות ולהכפיש אותה לעיני כל, כיוון שרבים מהקולגות שלה לעבודה הינם חברים של הגרוש בפייסבוק וכיוון ששניהם עובדים באותה רשות מקומית. היא טוענת כי הבעל כתב את הדברים כדי לפגוע בפרנסתה וכדי לקבל לידיו את המשמורת על הקטין.