הוט מחליפה שני ערוצים של נשיונל ג'יאוגרפיק ב-3 ערוצי דיסקברי

תעלה את ערוץ Discovery, ערוץ Discovery HD וערוץ Discovery Science

חברת הכבלים הוט מחליפה שני ערוצים של נשיונל ג'יאוגרפיק ב-3 ערוצים חדשים מבית המותג הבינלאומי Discovery. הערוצים שיעלו הם ערוץ Discovery, ערוץ המראה שלו באיכות HD וערוץ Discovery Science.

שני האחרונים הם ערוצים חדשים ובלעדיים ללקוחות חברת הכבלים. הערוצים יעלו עוד היום. הערוצים שיירדו הם נשיונל ג'יאוגרפיק בגרסאות ה-HD וכן ADVENTUR.

הערוצים National Geographic ו- National Geographic Wild הפופולריים ימשיכו בשידוריהם כרגיל.

ערוץ Discovery משדר תכני תעודה וידע זוכי פרסים. הוא נחשב לערוץ מוביל בתחומו, עם 20% גידול בקהל הצופים מדי שנה. ערוץ Discovery Science מתמקד ברעיונות הגדולים של המדע, בגאדג'טים הייחודיים ביותר ובפריצות דרך מדעיות עדכניות. בערוץ משודרים תכנים המציגים כיצד מדע וטכנולוגיה משפיעים על חיינו כיום ובעתיד.

רון הרמלין, מנהל הערוצים בהוט, מסר כי "אנו שמחים להביא ללקוחותינו את מיטב ערוצי התעודה, המדע, הטבע וההעשרה מהעולם. 3 הערוצים החדשים מבית המותג הבינלאומי Discovery המוביל בתחומו, המתווספים לערוצים National Geographic ו-NG WILD, מעשירים את מגוון התכנים המוצעים בתחומים אלה ונותנים מענה רחב ומיטבי ללקוחותינו".

ג'יימס גיבונס, מנהל דיסקברי נטוורקס באירופה, מזרח התיכון, אסיה ואפריקה, מסר: "אנו שמחים ומברכים על ההסכם להשקת ערוצי Discovery, Discovery HD ו-Discovery Science בהוט. צופי הערוצים ייהנו מלוח שידורים יוצא מן הכלל, הכולל בכורות ותוכניות עטורות פרסים. בדיסקברי HD איכות השידור כל-כך גבוהה, שהם ירגישו כאילו הם נמצאים בלב ההתרחשויות על המסך".

מטלית תקשורת, המייצגת בישראל את נשיונל ג'יאוגרפיק, נמסר כי "בעקבות השינויים בשוק התקשורת, קיבלנו את בקשת הוט לעשות מספר שינויים בחבילת ערוצי ה-HD, ואנחנו מכבדים כמובן כל החלטה כזו. הצדדים ימשיכו את שיתוף-הפעולה המוצלח עם ערוצי נשיונל וווילד שישודרו כרגיל בהוט גם בשנים הקרובות, ונמשיך להציע את תכני הטבע, המדע וההיסטוריה הטובים בעולם של נשיונל לצופי הוט".