דירת 4 חדרים חדשה ב-925 אלף שקל? יש חיה כזאת

אשדר הודיעה כי החלה בשיווק פרויקט "אשדר גלי כרמל" בטירת הכרמל, שיכלול 138 דירות בשלושה בניינים בני 12 קומות בשכונת גלי כרמל ■ הפרויקט יכלול דירות 4-5 חדרים, שמחירן יחל מ-925 אלף שקל, כולל מחסן, חניה והוצאות משפטיות

"החוכמה היא לקנות קרקעות באזורים שאפשר למכור בהם דירות 4 חדרים במיליון שקל, אבל שגם תהייה בהם תעסוקה", כך מסרה היום ל"גלובס", סמנכ"לית השיווק של חברת אשדר, רחלי בריזל, לאחר שהחברה הודיעה כי החלה בשיווק פרויקט "אשדר גלי כרמל" בטירת הכרמל, שיכלול 138 דירות בשלושה בניינים בני 12 קומות בשכונת גלי כרמל. הפרויקט יכלול דירות 4-5 חדרים, שמחירן יחל מ-925 אלף שקל, כולל מחסן, חניה והוצאות משפטיות.

את בניית הפרויקט מבצעת קבוצת אשטרום והבניין הראשון צפוי להתאכלס לקראת סוף שנת 2014. אשדר מכרה עד כה 12 דירות בפרויקט במסגרת המכירה המוקדמת (Presale), בהיקף כולל של כ-12.5 מיליון שקל.

אשדר רכשה את הקרקע בחודש אוגוסט 2011 לאחר שזכתה במכרז של מינהל מקרקעי ישראל, תמורת 28 מיליון שקל כולל הוצאות פיתוח. סכום המשקף 202 אלף שקל עבור קרקע ליחידת דיור אחת. שכונת גלי כרמל הינה שכונה חדשה שתכלול, למעלה מ- 2,000 יחידות דיור.

השכונה החדשה ממוקמת בכניסה המערבית של טירת הכרמל, בסמוך למרכז תעשיות מדע מת"ם, לכביש 4, למחלף חיפה דרום, כביש החוף ומנהרות הכרמל ותכנית המתאר שלה כוללת מגרשים למבני ציבור, גני ילדים, בתי ספר, מתנ"ס ומרכזים מסחריים. לאשדר פרויקטים נוספים ברצועה שבין חדרה לחיפה, הכוללים פרויקט מגורים באור עקיבא, פרויקט מגורים יוקרתי בחיפה, ולאחרונה אף זכתה במכרז של משרד השיכון להקמת יחידות דיור בישוב חריש.

"העובדה שאנחנו מאתרים קרקעות באזורים האלה, נובעת מהעובדה שניתן להציע בהם דירות במיליון שקל (למעט פרויקט היוקרה בחיפה), לצד העובדה שיש בהם מלאי תעסוקה גדול ונגישות טובה. החוכמה היא לא להציע דירות זולות בפריפריה, אם אין באזור פתרונות תעסוקה או נגישות נוחה לאזורי תעסוקה, אלא למצוא את המקום שישלב את כל הגורמים יחד".