צפו: הפנטהאוז היוקרתי שרכש פואד ב-9 מיליון שקל ביפו

ח"כ בן אליעזר עובר בימים אלה לפנטהאוז החדש שרכש בפרויקט היוקרה לאורה של קבוצת אלמוג כ.ד.א.י ביפו ■ מדובר בדירת יוקרה בת 5 חדרים בשטח של כ-190 מ"ר ועוד 100 מ"ר מרפסת ברחוב מרגוע, בסמוך לטיילת

חבר הכנסת בנימין (פואד) בן אליעזר עובר בימים אלה לפנטהאוז החדש שרכש בפרויקט היוקרה לאורה של קבוצת אלמוג כ.ד.א.י ביפו. בן אליעזר רכש את הפנטהאוז בכ-9 מיליון שקל לפני כשנה. מדובר בדירת יוקרה בת 5 חדרים בקומה ה-3 בשטח של כ-190 מ"ר ועוד 100 מ"ר מרפסת ברחוב מרגוע, בסמוך לטיילת.

פרויקט לאורה מתאכלס בימים אלה ביפו. לדברי החברה, הדירות בפרויקט נמכרו בהיקף כולל של 52 מיליון שקל, בין היתר, למשפחות הנמנות על האצולה היפואית. עוד 2 פנטהאוזים אחרונים, בשטח כ-220 מ"ר ב-2 מפלסים, עם מרפסת שמש בשטח כ-100 מ"ר הצופה אל הים מוצעים כיום למכירה במחיר של כ-8 מיליון שקל.

בין הדירות שנמכרו באחרונה בפרויקט: דירת דופלקס גן בת 5 חדרים בקומת קרקע, בשטח כ-160 מ"ר עם גינה בשטח כ-50 מ"ר ומרתף צמוד - נמכרה ב-3.7 מיליון שקל; דירת 4 חדרים בקומה ראשונה בשטח כ-100 מ"ר עם מרפסת בשטח כ-35 מ"ר - נמכרה ב-3.3 מיליון שקל.

לדברי החברה, מאז תחילת שיווק הפרויקט לפני כשנתיים, חלה בו עליית מחירים של כ-11%. כך למשל, דירת דופלקס גן בת 5 חדרים נמכרה בתחילה בכ-3.3 מיליון שקל.

פרויקט לאורה כולל 19 יחידות דיור יוקרתיות בנות 4, 5 ו-6 חדרים, דירות גן ודירות גג, עם מרפסות שמש גדולות וחלונות עץ לבנים, בעיצובו של האדריכל אילן פיבקו, במתחם מגורים ובו 2 בניינים בני 3 קומות, עם סמטה פנימית, לובי פתוח לחצר פנימית ובה אמת מים מרהיבה. מדובר במתחם סגור ואקסקלוסיבי, הכולל חניון תת קרקעי.

הדירות בשטח כ-200 מ"ר כוללות מרפסות עם דקים מהן נשקף עם נוף פתוח לים. הותקנה בהן מערכת "בניין חכם" של חברת אלבקס, המאפשרת לשלוט באמצעות מסך מגע דירתי, במערכות שונות בבית, דוגמת: מזגנים, תאורה, דוד, תריסים, גלאי בטיחות, מערכת השקיה, אודיו, וידאו ועוד.

את הרוכשים ליוו האדריכל אילן פיבקו ומעצבת הפנים, אריאלה שניאור, שאף רכשה דירה בפרויקט.

לדברי יקי אמסלם, מנכ"ל קבוצת אלמוג כ.ד.א.י, "הפרויקט משקף במידה רבה את הקוסמופוליטיות של מגורים ביפו, שכן רוכשי הדירות הם מגוונים ומגיעים מכל קצוות הקשת. בשל התכנון הייחודי של הפרויקט, הבנוי כקומפלקס מודרני, נמוך ופרטי, הוא אינו זר לסביבה ואינו מנקר עיניים, על אף שמדובר בפרויקט יוקרה".