עו"ד שפטל ממשיך לתקוף: "גל"צ היא הבית של המחבלים"

למרות תלונה של מפקד גל"צ ירון דקל לרדיו ללא הפסקה ולרשות השנייה, ממשיך שפטל במתקפה נגד התחנה הצבאית: "תחנה תומכת פאשיזם ערבי פנאטי"

עו"ד יורם שפטל לא מניח לגלי צה"ל: "תחנה תומכת פאשיזם ערבי פנאטי והבית של המחבלים", כך המשיך היום (ה') שפטל לכנות את התחנה הצבאית בתוכניתו "שפטל עצבני" ברדיו ללא הפסקה (103FM). זאת למרות תלונה של מפקד גלי צה"ל ירון דקל לרדיו ללא הפסקה ולרשות השנייה.

לדברי שפטל, הוא החליט לעסוק היום שוב בנושא, "בעקבות צווחותיו וחרמותיו של אברי גלעד, שראוי לציין שהוא עצמו עבר מהפך רעיוני, ומאיש שמאל קיצוני ביותר הפך לאיש שמאל הרבה יותר מתון, עד כדי כך שהוא לא שולל את הצורך בהמשך הנוכחות הישראלית היהודית בחברון".

באחרונה התייחס גלעד בשידור בגלי צה"ל לתקיפה של שפטל את התחנה ואותו, וסיפר כיצד ביקש להפסיק לזמנו לתוכנית הבוקר.

לדבריו בשידור, "הנימה של השידורים בגלי צה"ל, החל מהמהפך של תשל"ז, היא נימה של תמיכה מוחלטת בלאומיות הערבית, שהיא פאשיסטית פנאטית ג'יהאדיסטית". לדבריו, התחנה תיארה את יאסר עראפת כאיש שלום ואת שרון ונתניהו כאנשי מלחמה.

עוד אמר שפטל בשידור כי "כל שלטון שמאלי קיצוני רצחני מתייחס לאויבי המשטר ואלה שאינם שוחים בזרם השמאל כמופרעים, מאשפזים אותם בבתי-החולים ונותנים להם את התרופות שאברי גלעד ממליץ לתת אותם לי. במובן הזה אני רואה בזה מחמאה גדולה מאוד.

"אבל אברי גלעד המלא בעצמו מודיע שהוא נתן הוראה לצוות שלו לא לראיין אותי יותר, והוא חושב שהוא מעניש אותי - את עצמך אתה מעניש! אני התראיינתי אצלך בזמן מסע כנופיית רוטשילד, וזה היה אחד השידורים המוצלחים אי-פעם בקריירה שלך. זאת הייתה שיחת היום.

"אתה עושה לי טובה שאתה מראיין אותי? אתה עושה לעצמך טובה שאתה מראיין אותי. ולכן לא האיומים האינפנטילים של אדון גלעד שהוא לא יראיין אותי, ולא התלונות והמחאות של אדון דקל, שכעורך התחנה אחראי לכל מה שקורה שם, לא ירתיעו אותי". (להאזנה לקטע מהשידור)

מהרשות השנייה נמסר: "הרשות השנייה קבעה בעבר מספר הפרות והטילה סנקציות בגין התבטאויותיו הפוגעניות של מר שפטל, והנושא מטופל במסגרת הליך שימוע ברשות מזה מספר חודשים. בכוונתנו לבדוק גם את התבטאותו זו של מר שפטל המוזכרת בכתבה, ולאחר מכן נשקול אם לפתוח בהליך הפרה לכאורה נוסף מול התחנה".

מגלי צה"ל נמסר: "אנו ממתינים לקבלת מסקנות הליך השימוע שמבצעת מנכ"לית הרשות השנייה, זאת בתקווה שלא יארך זמן רב".

אברי גלעד סירב להגיב.