עמנואל רוזן צפוי להפסיד כ-80 אלף שקל בחודש

(עדכון) - רוזן מקבל כ-50 אלף שקל בחודש מערוץ 10, כ-20 אלף שקל בחודש מרדיו ללא הפסקה וכ-10 אלף שקל בחודש מהטלוויזיה החינוכית ■ בתוך כך, ל"גלובס" נודע כי רוזן נחתך מהפרומו למגזין "שישי" החדש של חדשות 10

עמנואל רוזן, שבמהלך השנים הרבה לחלק את עבודתו בין גופי תקשורת שונים, שוהה מאז התפוצצה הפרשה בחופשה. אם יוחלט להפסיק את עבודתו בעולם התקשורת, צפוי רוזן להפסיד כ-50 אלף שקל בחודש מערוץ 10; כ-20 אלף שקל בחודש מרדיו ללא הפסקה; ופחות מ-10 אלף שקל בחודש מהטלוויזיה החינוכית, שם הוא מגיש את תוכנית ביקורת התקשורת "תיק תקשורת". רוזן מקבל את שכרו באמצעות חברה פרטית שנקראת "אדום הפקות".

נציין כי מאז יצא עמנואל רוזן לחופשה ביום שישי האחרון מעיסוקיו בערוץ 10 ובכלי תקשורת אחרים בהם הוא מועסק, לא ננקטו צעדים בגופי השידור השונים, ובכללם הטלוויזיה החינוכית ורדיו ללא הפסקה. שם ככל הנראה מצפים לפתיחת חקירה משטרתית, בכדי להבהיר את החשדות שעלו בשבועות האחרונים.

בהיעדר חקירה כזו, ייאלץ כל כלי תקשורת לקבל החלטות משלו באשר לעתידו של איש התקשורת‎.

בתוך כך, ל"גלובס" נודע כי הקדימון למהדורת חדשות שישי החדשה של חדשות 10 נערך מחדש, ודמותו של עמנואל רוזן נחתכה ממנו.

הפרומו צולם במהלך השבוע שעבר, לפני התפוצצות פרשת ההטרדות לכאורה, בהשתתפות הפאנל הרחב של פרשני ומגישי המגזין החדש שייקרא "שישי". נודע כי הקידום ללוח השידורים החדש של ערוץ 10 עוכב בשל הנסיבות, והוא צפוי לעלות לשידור מחר (ג').

רוזן היה אמור להגיש את המהדורה החדשה של חדשות שישי בערוץ 10 יחד עם אלון בן-דוד וטלי מורנו. הפאנל מורכב מהפרשנים רביב דרוקר, שרון גל, נדב איל ובן כספית. את התוכנית עורכת טלי בן-עובדיה, והיא נחשבת לאחת התקוות הגדולות של הערוץ ללוח הקרוב, אם כי לא מצפים ממנה לרייטינג גבוה לפחות בתקופה הראשונה.

בחדשות 10 סירבו להגיב.