הפרסומאי תמיר יולביץ' רוכש 40% מאתר "עכבר העיר"

יולביץ' הוא מבעלי פרסום ‏d-say‏ ■ "הארץ" יחזיק ביתר המניות ■ עפ"י ההסכם תוקם חברה משותפת שתחזיק באתר, ולשם יוזרמו נכסי האתר והפעילות הנוכחית

כחודש וחצי לאחר שפורסם כי הפרסומאי תמיר יולביץ', מנכ"ל ומבעלי משרד הפרסום d-say, ייכנס כשותף לאתר "עכבר העיר אונליין", אתמול (ב') נחתם הסכם עם בעלי האתר, קבוצת "הארץ".

על-פי ההסכם, תוקם חברה משותפת שתחזיק באתר, ואליה יוזרמו נכסי האתר והפעילות הנוכחית.

יולביץ' רכש 40% מאתר הבילוי והפנאי, ו"הארץ" תחזיק ב-60%. הצדדים סירבו לחשוף את פרטי העסקה.

בשבועות האחרונים ניהלו הצדדים משא-ומתן, במסגרתו ביקשה קבוצת "הארץ" לרענן את השורות ולהכניס שותף אסטרטגי בתקופה כלכלית לא קלה. תקופה זו גם הביאה במארס האחרון לסגירת המקומון המודפס של "עכבר העיר", לאחר שנים רבות של פעילות.

"עכבר העיר", שהוקם במאי 2006, נחשב לאחד מ-20 האתרים הישראליים המובילים, ולפי נתוני ועדת המדרוג, בחודש מארס האחרון גלשו אליו כ-470 אלף גולשים בפועל עם ממוצע יומי של 34 אלף גולשים. מאז מארס 2012 נרשמה ירידה של כ-17% בטראפיק של אתר "עכבר העיר", אך מאז תחילת השנה נרשמה מגמה חיובית עם עלייה של 13.5%.

יולביץ' אמר היום (ג') ל"גלובס" כי הוא יהיה אחראי על ניהול האתר, אך יהיה מנכ"ל שיהיה אחראי לניהול השוטף. "אני לא מתכוון לעזוב את d-say לשנייה", הוא הסביר.

באשר לתפקיד שתמלא קבוצת "הארץ" כבעלת השליטה, הסביר יולביץ' כי "הם יישבו בדירקטוריון ויאשרו תוכניות עבודה, אבל לא יהיו מעורבים בפעילות היומיומית".

עוד הוסיף יולביץ' כי בחודשים הקרובים מתכננים באתר לרענן את השורות עם השקת מוצרים חדשים ואף כניסה לתחומי פעילות משיקים.

"אנחנו יוצאים לדרך חדשה ומאתגרת. המטרה שלנו היא להפוך את העכבר לעסק יציב, רווחי ובעל ערך מוסף לגולשים, ואני משוכנע כי מטרה זו תושג במלואה", אמר.

לדברי ילוביץ', "אני רוצה להודות לצוות הקיים ב'עכבר העיר' על העבודה המצוינת שנעשתה עד כה ובמיוחד ללירון אברהם, מנהל העכבר, שהיה חלק מרכזי בצמיחת העכבר וסייע בגיבוש העסקה הנוכחית".