עמנואל רוזן עדיין לא קיבל כל פנייה מהמשטרה

(עדכון) - הבוקר פורסם כי המשטרה מתכננת לפתוח בחקירה פלילית בנושא ההטרדות לכאורה, אך בכירי חדשות 10, שם עובד רוזן, לא זומנו לתת עדות

בדיקת המשטרה בעניין עמנואל רוזן נפתחה בסוף השבוע שעבר, ועדיין לא נעשתה כל פנייה לאיש התקשורת מצד המשטרה.

במהלך השבוע שעבר הגיעו אל המשטרה מנכ"ל חדשות 10, אבי וייס; העיתונאית הכלכלית קרן מרציאנו; היועץ המשפטי של חדשות 2, ישגב נקדימון; ואיש התקשורת גדי סוקניק; כדי למסור עדות. כמו כן זומנו למתן עדות מספר נשים ששמן עלה כמי שייתכן שהוטרדו על-ידי רוזן.

עם זאת, בכירי חדשות 10, מקום עבודתו הנוכחי של רוזן, ובכללם המנכ"ל גולן יוכפז שסיכם עם רוזן על יציאתו לחופשה, לא זומנו עדיין למתן עדות.

במקביל, לאחר ששכר את שירותי עורכי הדין הפליליים ירון לונדון וליאור אפשטיין, שכר רוזן את שירותיו של יועץ התקשורת רונן משה.

על-פי פרסומים הבוקר (א'), מתכננת המשטרה לפתוח בחקירה פלילית בנושא. בתא העיתונאיות אמרו בימים האחרונים כי הצטברו בידיהן עדויות של יותר מ-100 נשים שטוענות כי הוטרדו, לכאורה, באופן כזה או אחר על-ידי רוזן, ועדיין אף אחת מהן לא הגישו תלונה רשמית בנושא.

מי שאמונה על איסוף העדויות בתא העיתונאיות היא הדס שטייף, שטוענת כי לדעתה בידיה די ראיות בכדי לקבוע כי רוזן "אנס".

רוזן עצמו עדיין מסתגר בביתו ופוגש בעיקר את אנשי הצוות ששכר לעבוד בסביבתו.

יועץ התקשורת רונן משה מסר היום: "אנו מברכים על כל הליך מסודר, שכן יש הליך שיש בו כללים ונהלים - להבדיל ממשפט השדה שהתנהל עד כה".