"כלכלה על הבר" בחיפה - מולי אדן על ההיי-טק הישראלי

"גלובס" מציג אירוע נוסף במסגרת פרויקט "כלכלה על הבר", בשיתוף בנק לאומי ובית ההשקעות מיטב-דש ■ נשיא אינטל, מולי אדן, ישוחח על תעשיית ההיי-טק הישראלית, הערב, 27 במאי, בשעה 19:00 בפאב נירוונה בחיפה ■ מומלץ להזמין מקומות מראש

מולי אדן / צלם: תמר מצפי
מולי אדן / צלם: תמר מצפי

"גלובס" מציג אירוע נוסף במסגרת פרויקט "כלכלה על הבר", בשיתוף בנק לאומי ובית ההשקעות מיטב-דש. האירוע יתקיים הערב (27 במאי, בשעה 19:00 בפאב נירוונה אשר בחיפה.

באירוע, בשיתוף ארגון בוגרי הטכניון, נארח את מר מולי אדן, סגן נשיא בכיר באינטל העולמית ונשיא אינטל ישראל, שידבר על חזונו האישי לכלכלת ההיי-טק הישראלי, וידבר על האתגרים בפניה עומדת מדינת ישראל, כדי להישאר "סטארט-אפ ניישן" גם בעתיד הרחוק.

"כלכלה על הבר" של "גלובס", בשיתוף בנק לאומי ובית ההשקעות הממוזג מיטב-דש, הוא פרויקט הפקה ותוכן ייחודי השם במוקד את חשיבות הנגשתו של מידע כלכלי לציבור הרחב בכלל ואת נושא החינוך הפיננסי בפרט. במסגרת הפרויקט יקיים "גלובס" הרצאות ודיונים פתוחים בפאבים נבחרים ברחבי הארץ, לקידום תחום החינוך הפיננסי בארץ ולטובת הידע הכלכלי של הציבור. האירועים הבאים יהיו בירושלים חיפה, ובאר שבע.

(לפרטים נוספים על הפרויקט - לחצו כאן)

ארגון בוגרי הטכניון נועד לפתח ולבסס קשרים ויחסי גומלין בין בוגרי הטכניון לבין עצמם, בין הטכניון ובין בוגריו ובין הטכניון לבין הכלכלה, התעשייה והמשק במדינה. בשנים האחרונות הפך הארגון לחלק בלתי נפרד מהמערכת המלווה את הטכניון ובוגריו.

האירוע ייערך בפאב נירוונה בחיפה (רחוב דוד אלעזר 10, חיפה), כאשר הדלתות ייפתחו לקהל הרחב ב-19:00 ואילו ההרצאה תחל בשעה 20:00. להזמנת מקומות, ניתן לפנות תוך ציון שם מלא ומספר טלפון, לכתובת nirvanabeachaifa@gmail.com (נא וודאו שאתם מקבלים מייל המאשר את הזמנתכם).

מה נדרש לעשות כדי שישראל - אשר זכתה בשנים האחרונות לכינוי המחמיא "סטארט-אפ ניישן" - תישאר אומת היי-טק מפוארת גם ב-20 השנים הבאות? אילו שינויים נדרשים להתרחש במציאות הישראלית בכדי לגרום לכך לקרות? אדן יספר בהרצאתו על השינויים הנדרשים, ובראשם השקעות חדשות בחינוך והגדלת המצוינות.

בנוסף, יספר אדן בהרצאתו על חשיבותן של חברות רב-לאומיות להייטק הישראלי. בעוד ש-20% מייצוא ההיי-טק הישראלי מגיע מאינטל, חברה שכזו הפועלת בישראל, אדן יסביר כיצד מדינת ישראל יכולה - וצריכה - לעודד חברות היי-טק זרות נוספות, להגיע לכאן ולפעול בישראל. לבסוף יספר מולי על טרנדים ומגמות טכנולוגיות בעולם, מתי נוכל לדבר למחשבים או להפעילם בתנועת יד, כיצד ישפרו שבבים בעתיד את פעולת המכשירים שסביבנו, וכיצד ייראו משחקי המחשב והקונסוליות של העתיד.

אדן הצטרף לאינטל ב-1982 ושימש במספר רב של תפקידים טכניים וניהוליים בתכנון מיקרו-מעבדים עבור כמה מהמעבדים של אינטל. מ-1999 עד 2003, שימש אדן כדירקטור ומנהל כללי של מרכז הפיתוח של אינטל בישראל. ב-2004 שימש אדן כסגן נשיא ומנהל שיווק בקבוצת הפלטפורמות הניידות והיה אחראי להובלת הצמיחה במגזר מחשבי המחברת. ב-2005 קודם למשרת סגן נשיא ומנהל כללי של קבוצת הפלטפורמות הניידות והיה אחראי להרחבת קטגוריות מחשבי המחברת ולאחר מכן מחשבי הנטבוק. ב-2009 קודם למשרת סגן נשיא ומנהל כללי של קבוצת לקוחות ה-PC. (לביוגרפיה המלאה של אדן - לחצו כאן)

*** יש לכם שאלות למרצה? הצעות למרצים נוספים? רעיונות נוספים שלא חשבנו עליהם? שלחו מייל לגיא קצוביץ' ב- guy-k@globes.co.il.