עיריית הרצליה תגיש בקשה לאשר 10 מתחמים לפינוי בינוי

יש לציין שמדובר במהלך ראשוני בלבד שאינו מהווה ערובה לכך שהמתחמים אכן יאושרו ולא מן הנמנע שתזמון המהלך קשור גם למועד הבחירות המוניציפליות שבפתח

עיריית הרצליהדיווחה היום (ג') כי בימים הקרובים היא תעביר לוועדה של משרד הבינוי והשיכון בקשה לאישור 10 מתחמים המיועדים לפינוי בינוי. לאחר שהוועדה תבחן את הבקשה, היא תקבע אילו מהמתחמים יעברו לשלב הבא שבו ייעשה לגביהם תכנון מפורט. יש לציין שמדובר במהלך ראשוני בלבד שאינו מהווה ערובה לכך שהמתחמים אכן יאושרו ולא מן הנמנע שתזמון המהלך קשור גם למועד הבחירות המוניציפליות שבפתח.

מעיריית הרצליה נמסר כי בין השכונות בהן ממוקמים המתחמים המיועדים לפינוי בינוי ניתן למצוא את שכונת נווה ישראל, יד התשעה, מתחם רמב"ם, מעונות שרה, הכוזרי, מתחם מנדלבלט ועוד. אם יאשר משרד הבינוי והשיכון את כל המתחמים ויכריז עליהם כמיועדים לפינוי בינוי, מדובר בפוטנציאל של כ-3,000 יחידות דיור חדשות שיחליפו כ-700 דירות קיימות.

לדברי ראש עיריית הרצליה, יהונתן יסעור, הפועל לקידום התוכנית, "הגישה האסטרטגית שלנו רואה בהתחדשות עירונית מנוף לצמיחה. זו תוכנית מקיפה מאוד ואין לי ספק שהיא תחולל שינוי מהותי בפיתוח העירוני על כל היבטיו ותהווה דחיפה משמעותית להגדלת היצע הדירות בעיר".