צפו בתמונות: מרצדס S קלאס החדשה נחשפה רשמית

ספינת הדגל של מרצדס ארוכה יותר, קלה יותר, מהירה יותר ומציעה נהג אוטומטי ומערכת מתלים עם "עיניים" ■ המכונית תגיע לישראל ברבעון השלישי וכל ההקצאה הראשונית לישראל כבר הוזמנה ■ המחיר צפוי להתחיל בכ-700 אלף שקל

חברת מרצדס שחררה תמונות ומפרטים רשמיים של ספינת הדגל החדשה מרצדס S קלאס. המכונית תוכננה מהיסוד וכוללת שלל מערכות, שרובן מוצגות לראשונה בתעשיית הרכב.

בגרסה הרגילה היא נמתחת לאורך 5.12 מ' וניצבת על בסיס גלגלים באורך 3.04 מ', ואילו הגרסה הארוכה היא באורך 5.25 מ' עם בסיס גלגלים באורך 3.17 מ'.

ברשימת הטכנולוגיות החדשות ניתן למצוא מערכת מתלי אוויר, שמצוידים בחיישני וידאו ומסוגלים לזהות מרחוק מהמורות ולכוונן את הבולמים לנטרל אותם. יש לה גם לוח LCD רב תכליתי כתחליף ללוח השעונים המקובל, פנסי חזית שמבוססים על טהרת נוריות ה-LED (ללא נורה מרכזית), מקדם גרר אווירודינמי שרושם שיא חדש בענף (0.24) ומערכת "נהג אוטומטי" שלא רק שומרת על מרחק קבוע אלא גם שומרת על הנתיב ללא התערבות הנהג ונוהגת אוטומטית בפקקים.

ברשימת המנועים אפשר למצוא גרסה היברידית חדשה עם מנוע בהספק 231 כ"ס שרושמת צריכת דלק ממוצעת של יותר מ-20 קילומטר לליטר ופולטת 115 גרם CO2 בלבד.

גרסת ה-S500 הפופולרית בישראל מצוידת כעת במנוע בהספק 455 כ"ס עם 70 קג"מ מסוגלת להאיץ מאפס ל-100 קמ"ש ב-4.8 שניות.

המכונית תגיע לישראל ברבעון השלישי וכל ההקצאה הראשונית לישראל כבר הוזמנה. המחיר צפוי להתחיל בכ-700 אלף שקל.