גורם ב"מעריב" על סגירת המקומונים: "מה שלא רווחי ייסגר"

ב"מעריב" מתכננים לקלוט חלק מהעורכים והכתבים של המקומונים באתר ‏nrg‏

לאחר שנפרד מחברת ההפצה שלו, "מעריב" סוגר גם את מקומוניו. כבר ביום שישי הקרוב לא יופצו מקומוני החברה. 60 עובדי המקומונים, ובכללם עיתונאים ועורכים, עדיין לא קיבלו מההנהלה הודעה רשמית על הפסקת עבודתם, והם גילו על אי-יציאת המוספים לאחר שביקשו להמשיך בעבודתם השגרתית.

גורם בעיתון ב"מעריב" אמר היום (ב') ל"גלובס" כי "'מעריב' החדש רואה את עצמו כעסק כלכלי, ולכן בשונה מן העבר, כל פעילות שאינה רווחית בסופו של דבר תפסיק להתקיים".

ועד עיתונאי העיתון אמר כי סוכם עמם שהעובדים ימשיכו לקבל משכורת מלאה עד שיוחלט על עתידם בחברה. "ועדי העיתונאים והמנהלה נמצאים בקשר שוטף עם ההנהלה, ולא ידוע לנו על סגירה סופית של המקומונים", אמרו בוועד.

רבים מהעיתונאים קיוו כי בסוף השבוע הקרוב יופצו גיליונות פרידה מיוחדים, אולם ב"מעריב" החליטו שלא לאפשר זאת. אחד הכותבים הקבועים ברשת "זמן מעריב" הוא העיתונאי גיא מרוז.

מרוז, שהתעניין במערכת באשר ללוח הזמנים של הגשת טורו, "מרוז פלייס", אותו הוא מפרסם ב-14 השנים האחרונות, הופתע לגלות כי העיתון נסגר מיידית.

מרוז אמר ל"גלובס" בתגובה: "אני לא מאמין שיכול להיות שאחרי כל-כך הרבה שנים יסגרו את העיתון בלי שיתנו לנו לדבר או לעשות גיליון פרידה".

בעיתון מתכננים לקלוט חלק מהפעילות המקומית של החברה, ובכלל זה כותבים ועיתונאים, באתר האינטרנט nrg. עם זאת, עדיין לא הוחלט באיזו מידה.

ב"מעריב" לא הגיבו לדברים.