פוקס-גורן-גלעדי מצטרף למערך הפרסום של אלטמן

נתח תקציב הפרסום שיקבל פוקס-גורן-גלעדי צפוי לעמוד על כ-6 מיליון שקל בשנה

משרד הפרסום פוקס-גורן-גלעדי תופס את מקומו של משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי במערך הפרסום של טעם טבע אלטמן - כך נודע ל"גלובס".

פוקס-גורן-גלעדי מקבל לטיפולו את תקציב הפרסום של המותג מגה גלופלקס - אחד המותגים המושקעים של החברה, ובהמשך הוא אמור לקבל לידיו מותגים נוספים.

טעם טבע אלטמן משווקת מותגים רבים, רובם אינם מקבלים תמיכה פרסומית מסיבית, אך יוצאי הדופן שבהם הם המותגים אלספה ומגה גלופלקס.

במשך שנים טיפל בתקציב משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, עד שב-2009 פוצל התקציב. חלקו הועבר למשרד הפרסום חברון-זלצמן-שביט, והיתרה נותרה בשלמור. עם המשבר שעבר על שלמור הפסיקה חברת אלטמן את ההתקשרות איתו, והתקציב הועבר למשמרת אצל חברון-זלמן-שביט. מאז למעשה היה התקציב של מגה גלופלקס לא פעיל.

בתקופה האחרונה נפגשה אלטמן עם מספר משרדים שהתבקשו להציג יכולות קריאייטיב ואסטרטגיה. בסוף התהליך נבחר פוקס-גורן-גלעדי. התקציב צפוי לעמוד על כ-6 מיליון שקל בשנה.

הפרסום של מגה גלופלקס עסק בשנים האחרונות בהבלטת היתרונות שבשימוש בתוסף, תחת הסיסמה: "כי לגוף אין חלקי חילוף". מעת לעת גויסו מפורסמים להעיד על התועלת שהשימוש בתכשיר הביא להם - דוגמה לכך היא הבדרנית חנה לסלאו שלקחה בהם חלק.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי ב-2012 ניהלה טעם טבע פעילות פרסומית של כ-3 מיליון דולר במחירי מחירון, כ-2.3 מיליון מהם באמצעות חברון-זלצמן-שביט. תחת השם אלטמן התנהלה פעילות נוספת של כ-2 מיליון דולר במחירי מחירון, למעלה ממיליון בהם היה באמצעות חברון-זלצמן-שביט. במותג אלספה הושקעו כ-2 מיליון דולר במחירי מחירון, ואילו במגה גלופלקס לא נעשתה השקעה כלל.

גיא גורן, מבעלי פוקס-גורן-גלעדי, אישר את הידיעה ומסר כי הוא גאה להצטרף למערך הפרסום של אלטמן: "זוהי קטגוריה נוספת ומרתקת בה יטפל המשרד".