IBI על מלאנוקס: "תצמח בקצב דו ספרתי גבוה ב-2014"

בית ההשקעות IBI מספק היום המלצה "ניטראלית" על מניית מלאנוקס במחיר יעד של 61 דולר למניה, פרמיה של 7.5% על מחירה בשוק

בית ההשקעות IBI מספק היום (ד') המלצה "ניטראלית" על מניית מלאנוקס במחיר יעד של 61 דולר למניה, פרמיה של 7.5% על מחירה בשוק.

אנליסטית הטכנולוגיה של IBI מילי שנדלר מעריכה שמלאנוקס "תצמח בקצב דו ספרתי גבוה מהממוצע בתעשייה ב-2014. בנקודת זמן זו אנו ממליצים לא להחזיק מניות מלאנוקס מעל למשקלן בשוק לפחות עד להתבהרות יכולתה להיות שחקן משמעותי יותר בשוק האת'רנט או עד שנקבל אינדיקציות חזקות יותר על אימוץ משמעותי על טכנולוגיית האינפינבנד".

השבוע דיבר מנכ"ל החברה, איל ולדמן, בכנס שוק ההון של "גלובס", והתייחס לרישום החברה שלו בבורסה בת"א: "אני חושב על זה כבר פעמיים, אבל הסיבה האמיתית הייתה ציונות. החלטנו גם להעביר את חלק מהעסקים לישראל. שיהיה ברור, אני חושב שרגולציה היא דבר חשוב וצריך פיקוח משמעותי על חברות ציבוריות. עם זאת, צריך לדאוג להקל על החברות הדואליות".

"אני לא מדבר על כדאיות, אלא 'סתם' על זה שלא יפריעו לנו להיסחר בשתי הבורסות", ציין וולדמן. באשר לשאלה אם הוא מצטער על הרישום בבורסה בת"א, אמר: "אני מצטער? אנחנו שוקלים כרגע את צעדינו. זה חשוב גם למשקיעים וגם לכלכלה, אבל אם זה יכאב יותר מדי, לא נהיה פה".