רנו: נמשיך לספק שירות לרנו פלואנס החשמלית

(עדכון) - רנו: "רשת השיווק והשירות של רנו בישראל ובדנמרק תמשיך לספק שירות לאחר - הרכישה לרנו פלואנס החשמלית ולסוללות שלה"

רנו שמרה עד כה על שקט מוחלט לגבי האפשרות שתיתן "גב" לרוכשי הרכב החשמלי של בטר פלייס בישראל. אולם בדנמרק, שוק ההשקה השני של בטר פלייס, מיהרה החברה לקחת על עצמה אחריות.

בהודעה שפורסמה אמש בדנמרק אומרת רנו כי "אנו מציינים בצער כי בטר פלייס דנמרק (שהיא חברת בת עצמאית של בטר פלייס) הגישה בקשה לפשיטת רגל. ברצוננו להדגיש כי הדבר לא ישפיע בשום אופן על השקות המכוניות החשמליות העתידיות של רנו או על המשך פעילותנו בתחום הרכב החשמלי, שבו אנו משקיעים רבות".

לרוכשי הרכב עם הסוללות המוחלפות, שנוהלו עד כה באמצעות "בטר פלייס", מוסרת רנו כי בכוונתה להציע לבעלי הרכב אפשרות להחכיר את הסוללה והטעינה על בסיס חודשי, בדומה לתוכניות ההחכרה שהיא מציעה לכלי הרכב החשמליים שלה עם סוללה קבועה בשאר השווקים.

המשמעות היא, שהמכונית תתפקד כמכונית חשמלית עם סוללה קבועה לכל דבר. יצוין כי בדנמרק רנו הייתה היבואנית הישירה של הפלואנס החשמלית. בישראל חברת קרסו, יבואנית רנו אינה היבואנית של הפלואנס ZE אלא רק קשורה עם בטר פלייס כספקית שירות.

נציין כי רנו העלתה לפני שעה קלה לאתר המדיה הבין לאומי שלה התייחסות ראשונה לגבי עתיד מכוניות החשמליות בשוק הישראלי. על פי הודעת רנו "רשת השיווק והשירות של רנו בישראל ובדנמרק תמשיך לספק שירות לאחר-הרכישה לרנו פלואנס החשמלית ולסוללות שלה. מכוניות חשמליות הן מהפכה בתנועה. רנו ממשיכה לבחון את כל אפשרויות הטעינה כולל החלפת הסוללה החלטת מועצת המנהלים של בטר פלייס לא מעמידה בספק את אסטרטגיית הרכב החשמלי של רנו-ניסן. שהיא מובילה עולמית בתחום הרכב החשמלית

בבטר פלייס אמרו בתגובה כי עדיין לא ידוע למה כוונת רנו.