נתניהו: "ישראל השיגה את כל מדינות ה-OECD בצמיחה"

שבוע לאחר שיאיר לפיד מתח ביקורת על ה"קטסטרופה הכלכלית" של הממשלה הקודמת: "אנחנו נפרדים מסטנלי פישר. הוא נתן תשובה חשובה לכל מי שדן בהישגים של הממשלה הקודמת"

שבוע לאחר ששר שאוצר יאיר לפיד מתח ביקורת על ה"קטסטרופה הכלכלית" של הממשלה הקודמת, עונה לו ראש הממשלה בנימין נתניהו.

נתניהו אמר היום (ב'), בפתח ישיבת סיעת הליכוד, כי "שמעתי היום בעניין את דבריו של הנגיד סטנלי פישר שהוא אדם שאין חולקים על מקצועיותו ומיומנותו. סטנלי פישר נתן תשובה חשובה לכל מי שדן בהישגים הכלכליים של הממשלה הקודמת. הוא ציין עובדות יסוד.

"בארבע השנים האחרונות ישראל השיגה את רוב מדינות ה-OECD בצמיחה ובמצב כזה הגיעה לרמה הנמוכה ביותר של אבטלה בשלושים השנים האחרונות. כמו כן, נוספו 300 אלף מקומות עבודה. הנגיד ציין שזה נעשה תוך משבר כלכלי עולמי חסר תקדים.

"הדברים של הנגיד הם באמת המענה הגדול ביותר לכל מיני השגות על הפעולות והתוצאות שהביאה הממשלה הקודמת. אנחנו נמשיך לעבוד כדי להביא להצלחה של מדינת ישראל גם בשנים הקרובות. יש לנו שתי משימות: להמשיך את הצמיחה הגבוהה ולשמור על אבטלה נמוכה. אני משוכנע שנצליח לעשות זאת תוך כדי הורדת המחירים של יוקר המחיה.

"היום אנו נביא גם הצעת חוק שהתחלנו לקדם בממשלה הקודמת וחשוב להשלים אותה היום. זו ההצעה לפיה עובד זר לא חוקי שירצה להוציא את כספו מהארץ יוכל לעשות זאת רק אם הוא יוצא מהארץ. לדבר זה יש חשיבות עליונה, התיקון הוא חשוב ביותר".

לפיד, נזכיר, אמר לפני שבוע, במסגרת דבריו על שילוב חרדים בצבא, כי "לא הלכתי לפוליטיקה רק כדי לפתור את הקטסטרופה הכלכלית שהשאירה הממשלה הקודמת".