אופנהיימר על פלוריסטם: "קנו המניה - תזנק ב-80%"

בנק ההשקעות אופנהיימר, שמסקר את חברת הביומד הישראלית מזה זמן, מוציא אנליזה מעודכנת וחיובית, לאחר הדיווח שלה אתמול על הפסקת הניסוי הקליני בארה"ב ע"י ה-FDA

בנק ההשקעות אופנהיימר, שמסקר את חברת הביומד הישראלית פלוריסטם מזה זמן, מוציא אנליזה מעודכנת וחיובית, לאחר הדיווח שלה אתמול (ג') על הפסקת הניסוי הקליני בארה"ב על-ידי ה-FDA.

האנליסטים של אופנהיימר מעניקים למנייה המלצת "תשואת יתר" ומחיר יעד של 5 דולר ב-12-18 החודשים הקרובים.

באנליזה נכתב בין היתר: "פלוריסטם דיווחה אתמול על כוונה של ה-FDA להשהות את ניסוי במוצר PLX-PAD בצליעה בינונית לסירוגין. ההשהייה באה בעקבות תגובה אלרגית חריפה אך לא מסכנת חיים של חולה בודדת. החולה התאוששה ושוחררה מבית החולים ביום שלאחר מכן. זהו הדיווח הראשון על מקרה של אלרגיה מתוך 74 חולים שכבר טופלו בתאים של פלוריסטם. בהתבסס על המידע המוגבל הזה, אנו רואים בכך אירוע שלילי אך לא כזה שמשנה את המשחק ומקווים לקבל בעתיד מידע נוסף מהחברה".

עוד נכתב בסקירה, כי "בהתחשב במידע המוגבל שניתן, יש קושי להעריך את החשיבות של מקרה בודד של תגובה אלרגית. החולה הספציפית הזו סבלה ממחלות רקע רבות וסביר שהשתמשה בתרופות נוספות. לאור זאת, לא ברור האם התגובה האלרגית נגרמה או נתרמה על-ידי תאי ה-PLX. עוד היינו רוצים לדעת האם החולה הספציפית הזו קיבלה את תאי הגזע מהשלייה בפעם הראשונה או שהתגובה קרתה לאחר טיפול חוזר בתאים".

באופנהיימר מסבירים כיצד הגיעו למחיר היעד שהם מעניקים למנייה: "ההערכה שלנו מתבססת קודם כל על האינדיקציה המובילה של פלוריסטם, טרשת עורקים חמורה (CLI), שבה אנו מעריכים שהחברה תתחיל בניסויים קליניים פאזה 2-3 בחלק השני של 2013. נכון לזמן זה אנו משאירים את הרייטינג שלנו למנייה כ-outperform עם מחיר יעד של 5 דולר".