יפים בשמש: צפו בקולקציות משקפי השמש לקיץ

חתוליות, מטאליות, מפוספסות או מונוכרומטיות - קולקציות משקפי השמש לקיץ 2013 מספקות את מנת היופי, הפשטות והאיכות ברוח השיק המוכר של שלל המעצבים

למרות שקשה לומר שמדובר העונה בקו מינימליסטי ונקי, רוב הדגמים של משקפי השמש לקיץ 2013 מהווים שילוב יוצא דופן בין מראה יומיומי ליוקרתי, וברובם לוגו המעצב/מותג מוצנע כראוי. קטנים או גדולים, מפלסטיק או ממתכת, ג'ון לנוניים או בסגנון טייסים, עם שיבוץ אבנים או קישוטים פרחוניים, תסמכו על נישת הפרימיום שהיא עדיין כוללת אג'נדה עם פרסטיז' מוחצן ולא מעט הומור. מוצלחים במיוחד הם הדגמים המעוצבים בהשראת רטרו ווינטאג', עשויים בטעם רב ובאיכות מרשימה, חלקם משלבים גימורי מתכת בסגנון ענתיקה עם פלסטיק - עיצוב שהשפיע בזמנו רבות על התעשייה.

גם זרועות המסגרת של העונה מקושטות במגוון עשיר של אלמנטים מעוצבים, המדגישים את תחושת היוקרה בנוסח העבר ומוטיב השואו-אוף תופס תפקיד ראשי בדגמים המטאליים, העשויים מתכות יקרות ושאר גודיז מנצנצים.

שימו לב: את מסגרת משקפי השמש כדאי להתאים למבנה הפנים על-פי גודלם. לבעלות פנים מרובעים, מומלץ לבחור במסגרת עם זוויות חדות או אובאליות, לבעלות פנים קטנים כדאי לבחור משקפיים עדינים שיבלטו במבנה הפנים הקטן, ולבעלות פנים מלאים - מומלץ לבחור במסגרות בעלות זווית חדה בחלקן העליון. גוון העור הוא קריטריון לא פחות חשוב - לגוון עור חיוור יתאימו מסגרות צבעוניות ולגוון עור כהה יתאימו גוונים חמים כמו בורדו, חום ואדום.

משקפיים
 משקפיים

משקפיים
 משקפיים