אלכס גורודניצקי מונה לסמנכ"ל השיווק בערוץ 9

גורודניצקי, שיחליף את טל סיטון, נחשב לאחד ממייסדי שוק הפרסום הרוסי בארץ

איש הפרסום אלכס גורודניצקי מונה לתפקיד סמנכ"ל השיווק של ערוץ 9, זאת כחלק מתהליך מינוי הנהלה חדשה לערוץ תחת בעל המניות החדש, איש התקשורת הרוסי אלכסנדר לוין.

גורודניצקי שימש בין היתר כמנהל המגזרי של מקאן-אריקסון וכמנכ"ל הפעילות הבינלאומית במשרד באומן-בר-ריבנאי, ונחשב למי שנמנה עם המייסדים של שוק הפרסום הרוסי בישראל.

על-פי גישתו של גורודניצקי, אומרים בערוץ 9, שוק המסחרי הרוסי בישראל לא נמצא במגמת צמצום, והרלבנטיות המסחרית של המגזר הופכת לאקטואלית מתמיד בעקבות העלייה ברמת החיים של העולים לשעבר.

"ישנם גורמים שפשוט חשים בנוח עם המחשבה שהמגזר הרוסי לא קיים יותר, שהעלייה כביכול נבלעה על-ידי החברה כולה. זה כל-כך רחוק מהאמת ומוטעה מבחינה מקצועית", אומר גורודניצקי.

לדבריו, "הקהל הזה עדיין דורש גישה מיוחדת, ועם השנים הקהל הרוסי הפך לכוח הקנייה החזק של החברה הישראלית. מי שלא מבין זאת היום, מפסיד פלח שוק חשוב ביותר. ברגע שנחזיר את ערוץ 9 למקום בו הוא אמור להימצא - לא יוכלו להתעלם מאיתנו, גם אם ירגישו עם זה שלא בנוח".

גורודניצקי מוביל כעת עריכת מחקר מעמיק בשיתוף עם משרד הקליטה והלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, שאמור להצביע על כוח הקנייה של המגזר דובר הרוסית בישראל.