עד המדינה בפרשת הרצח בבר-נוער הועבר לדירת מסתור חלופית

זאת לאחר שעלה חשש במשטרה כי גורמים בעלי עניין עלולים לנסות לפגוע בו

המשטרה החליטה להעביר את עד המדינה בפרשת הרצח בבר-נוער ממקום הימצאו לדירת מסתור חלופית באופן מיידי - זאת לאחר שעלה חשש כי גורמים בעלי עניין עלולים לנסות לפגוע בו.

האיש, שעל בסיס עדותו עשויים להיות מוגשים כתבי אישום נגד החשוד בירי, חגי פליסיאן ו-3 העצורים הנוספים, שהה בתקופה האחרונה בדירה מאובטחת, בליווי צמוד של חוקרי ובלשי המשטרה.

לאחרונה נודע כי מספר גורמים, ובהם גם כלי תקשורת שונים, הצליחו לגלות את מיקומו של עד המדינה. בשל כך הוחלט אתמול להעבירו, מחשש שהמידע הרגיש יזלוג למקורביהם של מי מהחשודים שהעד עשוי להפליל. במשטרה סירבו להתייחס לידיעה.

אתמול התייצב בן זוגו לשעבר של העד מול המצלמה וסיפר על התחושות של האיש שהתיק מושתת עליו. "הוא הקריב הרבה בגלל הסיפור הזה", הדגיש. "זה סיפור שבגללו הוא נאלץ להשאיר את כל החיים שלו מאחוריו".

חברו של עד המדינה התייחס גם להיכרות בין בן זוגו לשעבר לבין החשודים בפרשה. "הם ידעו שהוא מכיר את פרטי הבר-נוער", סיפר, "ופנו אליו בשביל לדעת עוד על דרכי הגישה למקום. הוא חשב שהם הולכים רק להכות את אותו פעיל בקהילה. הוא לא היה מודע לזה שהולך להיות רצח".

עו"ד משה שוחטמן, שייצג בעבר את עד המדינה, אמר כי "עוד יתברר כי חלקה של האגודה למען הלהט"ב ושל עד המדינה בפיצוח הרצח הינו חשוב ומשמעותי. התהליך שעבר עד המדינה בעת מאסרו בכלא, בשיתוף הסיוע שקיבל מהקהילה, תרמו תרומה מכרעת לפיענוח הפרשה".