חזר ממשמרת לילה - וגילה שזכה ב-13 מיליון שקל בלוטו

הזוכה הנרגש סיפר כי ישתמש בכספי הזכייה כדי לעזור ל-4 ילדיו להתבסס בחיים: "אקנה דירה לכל אחד ואתן להם נדוניה מכובדת"

תושב הדרום העובד באחד מהמפעלים בדרום הארץ חזר לביתו בשעה 3 לפנות בוקר לאחר שסיים את משמרת הלילה - וגילה כי הוא הזוכה המאושר ב-13 מיליון שקל בהגרלת הלוטו שהתקיימה אתמול (ג'). הזוכה, יחד עם אשתו בגלאי שנות ה-50 לחייהם, יצאו מביתם ב-6 בבוקר והגיעו לבית מפעל הפיס היום.

הזוכה אמר: "הייתה לי תחושה טובה שאני זוכה. לאחרונה זכיתי 9 פעמים בפרס השלישי (5 ניחושים), גם בהגרלה שהתקיימה לפני שבוע" .

לדבריו, "כשסיפרתי לילדים שלי שיש לי 5 ניחושים בלוטו, הם תמיד שאלו: אבא, למה אתה לא מביא 6 מספרים? הפעם עשיתי זאת ובגדול".

הזוכה הנרגש סיפר כי עם הכסף הוא יעזור ל-4 ילדיו להתבסס בחיים: "נקנה דירה לכל אחד וניתן להם נדוניה מכובדת. אנחנו עוזרים לילדים כעת עם המשכורת שלנו כשכירים - אז לא נעזור להם עכשיו כשזכינו ב-13 מיליון שקל?".

עוד הוסיף הזוכה כי "כאדם מסורתי אתרום שני ספרי תורה לזכרם של ההורים שלי ושל אשתי".

הזוכה סיפר כי הוא ממלא יותר מ-20 שנים שני טפסי לוטו - טופס עם מספרי המזל של משפחתו וטופס לוטומט. הטופס שזכה הוא טופס הלוטומט שרכש ב-40.60 שקל.

הזוכים המאושרים אמרו כי מבית מפעל הפיס הם יוצאים למסעדה לאכול יחד ארוחת בוקר מאוחרת. " מאז החתונה לא יצא לנו לאכול יחד ארוחת בוקר. מעכשיו אני מקווה שנאכל יחד הרבה ארוחות בוקר".