וואלה מתגברת החדשות באתר: משיקה מהדורת וידיאו יומית

מהדורת החדשות היומית תסכם את אירועי שעות הבוקר והצהריים ותשודר החל מהיום בשעה 14:00 ■ עורך וואלה ינון מגל: "מהדורת חדשות רואים רק בטלוויזיה, רק בערב והיא צריכה להימשך שעה שלמה - וואלה?"

אתר וואלה ממשיך לדחוף את תחום החדשות והווידיאו ומשיק היום (א') מהדורת חדשות יומית שתסכם את אירועי שעות הבוקר והצהריים ותשודר בשעה 14:00. המהדורה תוגש בהשתתפותם של ינון מגל, העורך הראשי של האתר, לצד לוסי אהריש, הילה קובו, אבי יששכרוף וכתבי וואלה ותלווה בקטעי וידיאו ובפרשנים שונים.

בפרומו לקראת עליית המהדורה מגל עוקץ את החברים לשעבר מערוץ 1, שם הנחה את מבט, ובערוץ 10, שם שימש ככתב בכיר: "מהדורת חדשות רואים רק בטלוויזיה, רק בערב והיא צריכה להימשך שעה שלמה - וואלה?". כך, אורכה של מהדורת החדשות של וואלה יעמוד על עשר דקות בלבד והשעה נבחרה לאור עלייה בטראפיק סביב השעה 14:00 באתר.

"וואלה ממשיכה להוביל את האינטרנט בישראל ובתוך כך את תחום הווידיאו ואת הווידיאו החדשותי", אמר מגל. "וואלה מייצרת ותמשיך לייצר פורמטים חדשים ומעניינים באמצעות האולפן החדש שמספק לצוות החדשות של וואלה אמצעים טכנולוגים טלוויזיוניים".

המהדורה המרכזית מצטרפת למהדורת החדשות המתגלגלות "החדשות בדקה", שמשודרת משעות הבוקר ועד אחר הצהריים ומסכמת בקצרה את האירועים החדשותיים בהנחיית מגל, לוסי אהריש והילה קובו.

בנוסף, השיק האתר לפני כשבוע מהדורת סוף שבוע מגזינית, שמסכמת את הכתבות הבולטות בוואלה בשבוע החולף בתצוגה גרפית מעוצבת. מדובר בהשקה רכה, שקודמה קלות בעמוד הבית, אך עדיין לא זכתה לקמפיין שיווקי באתר.