לעומק התודעה צפוי לזכות בתקציב הפרסום של ההסתדרות

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של ההסתדרות עמד ב- 2012 על כ-2.5 מיליון דולר במחירי מחירון שהם כ-750 אלף דולר במחירים ריאליים

משרד הפרסום לעומק התודעה יכול לרשום לעצמו הישג נוסף: ל"גלובס" נודע כי אם לא יחול שינוי של הרגע האחרון יוכרז המשרד כזוכה בהתמודדות על תקציב הפרסום של ההסתדרות. מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של ההסתדרות עמד ב- 2012 על כ-2.5 מיליון דולר במחירי מחירון שהם כ-750 אלף דולר במחירים ריאליים. עם זאת יש לציין כי נתון כספי זה אינו מציג בהכרח את ההיקף הכספי שצפויה ההסתדרות להקצות לפרסום גם בשנה הקרובה שכן למשרדים שהתמודדו הודיע ההסתדרות כי לא נקבע עדיין היקף סופי לתקציב.

בשבועות האחרונים ניהלה ההסתדרות מכרז על תקציב הפרסום שלה במסגרתו ניתנה למשרדים מתעניינים בריף קריאטיבי עליו הם אמורים היו להציג פיתרון. כמו בעבר עורר המכרז עניין בעיקר בקרב משרדים בינוניים או קטנים שכן הניסיון מורה שזה בדרך כלל סוג המשרדים שנבחרים לטפל בתקציב זה. בעבר טיפל בתקציב משרד הפרסום מורדי - גורן, לאחר מכן הוא הועבר לדרורי שלומי וכדומה.

בין המשרדים שהביעו התעניינות בתקציב נמנים LEAD , הביילינים, ליאו ברנט (רכב קוויצקי) פובליסיס ישראל, y&r ישראל , שמעוני פינקלשטיין ברקי וזרמון DDB שגם עלה לשלב הגמר והתמודד מול לעומק התודעה.

כאמור היקף הפרסום הצפוי טרם נקבע אך הנושאים אותם עתידה ההסתדרות לשים בחוד החנית הוצגו למשרדים ע"י היו"ר עופר עיני במהלך הבריף שניתן להם והוא עתיד להיות החשיבות שיש להתאגדויות העובדים - נושא שהיה בראש סדר היום הציבורי בשנה האחרונה.

כאמור עבור לעומק התודעה מדובר בהישג שכן הוא הצליח לנצח משרדים גדולים ממנו בהרבה. ההישג האחרון המשמעותי של המשרד היה כשהצליח לפני מספר חודשים להמשיך לטפל בתקציב בנק איגוד- זאת למרות שלא הצליח במכרז עצמו בו התמודדו גם משרדי הפרסום דרורי שלומי ו- JWT ישראל. לטובתו של לעומק התודעה שיחק קמפיין מוצלח שהיה בעת המכרז באוויר שהכריע את הכף לטובתם.

במשרד לעומק התודעה סרבו להתייחס לידיעה.