סקר: סמארטפון - הפרט החשוב ביותר שחיילים לוקחים לצבא

סקר פלאפון: חיילי צה"ל גולשים בסלולר כמעט פי 2 משאר האוכלוסיה ■ כ-90% מהם מחזיקים סמארטפון ■ כ-75% גולשים ברשתות החברתיות דרך הסמארטפון

חיילי צה"ל גולשים בסלולר כמעט פי 2 משאר האוכלוסיה - כך עולה מסקר שערכה חברת פלאפון בקרב מדגם מייצג של כ-300 חיילים החברים בכל רשתות הסלולר. מדובר בגידול של כמעט פי שניים מהשנה הקודמת.

הסקר נערך בשיתוף מועדון "יותר"- מועדון ההטבות לחיילי החובה של האגודה למען החייל, והוא בוצע על רקע השקה של חבילות גלישה חדשות של פלאפון לקראת גיוס יולי-אוגוסט הגדול.

עוד עולה מהסקר כי כ-90% מהחיילים מחזיקים סמארטפון - 40% מהחיילים מחזיקים מכשיר מסוג סמסונג גלקסי, ואילו 39% העידו כי הם מחזיקים אייפון. כ-68% מהנשאלים אף העידו כי הסלולרי הוא הפרט החשוב ביותר שהם לוקחים לצבא, לפני כומתה (14%), דיסקית (9%) וכרטיס אשראי (4%).

לפי הסקר, כ-75% מהחיילים גולשים ברשתות החברתיות דרך הסמארטפון. הפעולה הכי נפוצה על-ידי 90% מהחיילים היא משלוח הודעות SMS; חיילות מסמסות פי שניים יותר מחיילים. מעל 79% מהחיילים בעיקר מאזינים למוזיקה בסמארטפון, ו-75% גולשים ברשתות החברתיות.

לדברי נירית בן-קיש, מנהלת אגף השיווק בפלאפון, "חבילות הגלישה שלנו יאפשרו לחיילים להישאר בקשר רציף עם המשפחה והחברים ולהתעדכן דרך הרשתות החברתיות, WhatsApp, ועוד".

פלאפון היא המשווקת הבלעדית של מסלולי חיילים במסגרת מועדון "יותר", והיא מציעה מסלולים ייחודים לחיילים הכוללים סמארטפונים מתנה ומסלולים עם תעריפים מוזלים.