מתחרה לת"א? מלון ווסט באשדוד - סטנדרט גבוה, המחיר לא

מלון הבוטיק ווסט נפתח באשדוד לפני חודשים אחדים, והוא כבר בתפוסה כמעט מלאה ■ המחירים בווסט נמוכים לעומת מלונות הבוטיק בת"א, אף שהוא אינו נופל מהם ברמתו

קשה להאמין, אבל עד לאחרונה לא היה מלון ראוי בעיר אשדוד. לא מלון 5 כוכבים, גם לא מלון 4 כוכבים מושקע וודאי לא מלון בוטיק. מלון הבוטיק ווסט (West), מרשת טמרס, נפתח באשדוד לפני חודשים אחדים, ומיומו הראשון הוא בתפוסה כמעט מלאה, שמפתיעה אפילו את קברניטי הרשת.

המלון עוצב ותוכנן באופן שהולם בדיוק את תפקידו כבן הראשון של אשדוד. לא מלון ענק בן 400 חדרים בסגנון דיוויד אינטרקונטיננטל, וגם לא מלון בוטיק אולטרה-בוטיקי כמו הוטל מונטיפיורי. לא לזה ולא לזה יש מקום בעיר הנמל, אלא בדיוק למה שמציע west - 113 חדרים, משלושה סוגים: חדרי דלקס לזוגות, סוויטות אקזקיוטיב מול נוף הים, וסוויטות דלקס עם חדר שינה, פינת ישיבה, מטבחון ומרפסת. העיצוב בכל החדרים זהה, בקווים נקיים ופשוטים ודי נעימים לעין, עם הרבה לבן שמכניס את האור. בחדר מחכים לאורחים בקבוק מים ומארז שוקולד, שאין בהם די במלון שמגדיר עצמו כ"בוטיק".

הלובי רחב ידיים ומזמין, ונחמד להתרווח בפינת הקריאה שבה ספרייה מגוונת ואיכותית, לשתות קפה וארוחות קלות בבר החלבי, או לפקוד את אנדיב, מסעדת שף חדשה (וכשרה) של השף גיא פרץ, שפועלת גם כמסעדה עצמאית שפתוחה לאורחים מבחוץ. המסעדה נראית, מתפקדת ומציעה שירות ותפריט יין ממש כמו מסעדת שף, ולא כמו חדר אוכל סטנדרטי של בית מלון. להבדיל ממלונות בוטיק אחרים, כאן יש חדר כושר (בסיסי למדי), ובריכה. יש גם ספא קטן (2 חדרי טיפולים) אך נעים ומעוצב, עם חדר כושר בסיסי, מתחם בריכה קטן עם ג'קוזי ועם סאונות, וטרקלין עסקים. West הוא כמו מובלעת קרירה ומפתיעה על רצועת החוף המוזנחת יחסית של אשדוד ובנוף המלונות המקומיים. המחירים נמוכים לעומת אלה שבמלונות הבוטיק התל אביביים, אף ש-west אשדוד אינו נופל מהם ברמתו, אלא רק בחוק הראשון בנדל"ן: לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן.

מחירים: יולי: אמצע שבוע - החל ב-890 שקלים (כל המחירים ללילה לזוג בסוויטת דה-לקס, על בסיס לינה וארוחת בוקר). סוף שבוע - החל ב-1,190 שקלים. אוגוסט: מחיר אחיד - 1,290 שקלים. הטיילת 21, חוף לידו, אשדוד * טל' 073-2866866