צפו בתמונות: מרצדס S החדשה נחתה בישראל

תשווק בשלב הראשון בגרסה היברידית "ירוקה" ובגרסת S500 עם 455 כ"ס ■ כמה עשרות לקוחות הפקידו מקדמה להזמנת המכונית שמחירה מתחיל בכ-870 אלף שקל

חברת כלמוביל החלה לשווק בישראל רשמית את הדור החדש של ה-S קלאס. המכונית מצוידת בתא נוסעים מתקדם עם מסך LCD רב תכליתי שמחליף את לוח השעונים. היא תשווק בשלב הראשון בגרסת S400 עם הנעה היברידית שכוללת מנוע V6 בנזין בנפח 3.5 ליטר ומנוע חשמלי בהספק 27 כ"ס. עם ההנעה הזו היא ממוצבת בקבוצה ירוק 4 - אחת הנמוכות ביותר בפלח היוקרה.

הגרסה השניה, S500, מצוידת במנוע V8 חדש עם שני מגדשים, שמייצרת 455 כ"ס. המכוניות מגיעות עם שלל מערכות בטיחות מתקדמות כולל בקרת שיוט חכמה, מערכת לזיהוי הולכי רגל וסיוע בבלימה ועוד.

מחיר ה-S400 מתחיל ב-870 אלף שקל ואילו מחיר ה-S500 מתחיל ב-990 אלף שקלים. דגם S400 בנזין רגיל, שיהיה כנראה זול משמעותית מהדגם ההיברידי, יגיע לארץ לקראת סוף השנה. אספקת המכונית תחל בספטמבר.

עד כה הפקידו כבר כמה עשרות לקוחות מקדמה על חשבון המכונית כאשר השיווק עצמו ללקוחות יחל עם הגעת מכוניות ראשונות לארץ באוגוסט. יצוין כי המחירים עדיין אינם לוקחים בחשבון את "מס רכבי היוקרה", שאמור להיכנס לתוקף בחודשים הקרובים. ברמת המחיר הללו צפוי המס לייקר את מחיר המחירון הבסיסי בעשרות אלפי שקלים.