אבי ניר: "כדי לשדר 'עבודה ערבית' צריך לפני זה 'האח הגדול'"

מנכ"ל זכיינית ערוץ 2 קשת בוועידת MAD: "אנחנו רוצים להציע ואף מציעים תכנים שיעוררו מחלוקת, שיעוררו שיח, שיעוררו עניין, שיגיעו למגוון רחב בציבור"

אבי ניר, מנכ"ל זכיינית ערוץ 2 קשת, תוקף את הרגולטורים בשוק הפרסום וטוען כי הרגולציה בתחום "הולכת אחורה".

"הרגולציה הולכת אחורה בנושא זה, למרבה הצער. בשוק הפרסום היום אנחנו חייבים להמשיך להיות הכלי המרכזי שבו צורכים דרמה, חדשות, קומדיה וכו'. זה מוביל ליצירה יותר טובה ויותר תחרותית", אמר ניר בוועידת MAD לשיווק, תקשורת, פרסום ודיגיטל של "גלובס" הנערכת היום (ד') בתל-אביב.

"אנחנו רוצים להציע ואף מציעים תכנים שיעוררו מחלוקת, שיעוררו שיח, שיעוררו עניין, שיגיעו למגוון רחב בציבור", הוסיף ניר. "זה מחייב גם להציע תכנים כמו ריאליטי כדי לאפשר את הדרמה. כדי שישודר פרק של 'עבודה ערבית', חייב להיות לפני כן פרק של 'האח הגדול'. נתוני הרייטינג של הריאליטי מטורפים. התמהיל הזה חייב להיות".

לדבריו, "אם היה ערוץ ציבורי יותר חזק, היה לנו יותר קשה. בעולם החדש הזה אני מקווה שנצליח להגיע לאותה כמות יצירה ואותה כמות של צופים. צריך גוף חוצץ ברשות השידור בין האגרה לבין השידור הציבורי עצמו".

הערב, לאחר הוועידה, יתקיים פסטיבל MAD MUSIC במתחם לילינבלום בתל-אביב, שיכלול הופעות חיות של להקות אל תוך הלילה במועדונים צוזאמן, שסק, רדיו, ברקפסט קלאב, ננוצ'קה, לבונטין 7, אברקסס, רוטשילד 12, OCD.