כך אמר אסף שגיא, מנכ"ל טיקטוק ישראל, בוועידת MAD של גלובס • "כשהחיים האמיתיים מתחברים לחיים הדיגיטליים, מותגים מבינים את כוח הקהילה ומניחים את התשתית לטרנדים הבאים"
אסנת רונן, יו"ר פרטנר, אמרה בוועידת MAD לערן גפן כי "חברות התקשורת מסתכלות לטווח הארוך מבחינת השקעות" • על שילוב נשים בתפקידי הנהלה בכירים: "יש עוד דרך ארוכה לעשות בנושא"
מדורת השבט החדשה שומרת על חוזקה, הבריאות הפכה לאקוטית מתמיד, והאונליין הוא ללא ספק המלך • 2021 הייתה השנה שבה כמעט הכול השתנה
מדד המותגים של גלובס נשען על שלוש רגליים, שלכל אחת מהן משקל זהה (33.3%) בדירוג הסופי: סקר עמדות צרכנים, ניתוח מדיה ופרסום של חברת יפעת וציון של מערכת גלובס • שיטת הדירוג הזו היא השיטה המקובלת במדד בשנים האחרונות, וכך היא התבצעה
דירוג המותגים של גלובס יוצא לאור בפעם ה-18, והוא כולל לא מעט הפתעות • נטפליקס ניצבת במקום הראשון, ומיד אחריה קופת חולים כללית, שמקדימה חברות ענק כמו אפל וגוגל • מי המובילה בכל קטגוריה, ומי נשארו מחוץ לרשימת מאה המותגים המובילים?
כך אמרה מאיה קלדרון, סמנכ"לית חדשנות ופיתוח עסקי בדואר ישראל, בוועידת MAD 2019 של "גלובס" • "אנחנו יושבים על הרבה חדשנות בתחבורה, לוגיסטיקה, ביג דאטה, עיר חכמה. כל המידע צריך להיות מונגש לטובת הפריפריה"
כך אמר הסטנד-אפיסט אבנר מירב בוועידת MAD 2019 של "גלובס" • "'מלחמת הכוכבים' זו הדת שלי. זה דת לכל דבר ועניין, יש לנו אפילו חג" • "תאגידי התקשורת יודעים שאנחנו נקנה כרטיסים ונראה את הסרט כמה פעמים ונקנה את הבובות היקרות"
כך אמר מנכ"ל נספרסו ישראל, משה מרי, בוועידת 2019 MAD של "גלובס" • "הייתי בטוח שזה יהיה ממש קל למצוא מותגים שצוחקים על עצמם, וגיליתי שזה ממש לא פשוט. נראה שמותגים תופסים את עצמם מאוד ברצינות, כמעט כמו דתות"
כך אמר מרטין לינדסטרום, גורו השיווק והמיתוג הבינלאומי, שהיה הדובר המרכזי בוועידת MAD 2019 של "גלובס" • "אנחנו לא מבלים מספיק זמן בשיחות עם הצרכנים שלנו" • "המותגים צריכים לשנות כיוון, ויש להם את כל הכלים לעשות את זה"
בוועידת MAD 2019 של "גלובס", סיפר היזם והפילנטרופ מוריס קאהן על רגעי המשבר שאירעו לאורך 8 שנות פרויקט החללית "בראשית", בשיחה עם מנהל התקשורת של הפרויקט, מוטי שרף, ומנכ"לית קבוצת קאהן, דפנה ג'קסון • שרף: "לא הייתה תוכנית מסודרת, אבל כן הייתה מטרה. לכן – אל תסירו את העיניים מהמטרה"
כך אמרה יו"רית "גלובס" בוועידת MAD 2019 • "צריך לעשות עבודה רבה, סיזיפית, לעבור על כל הממשקים של המותג ולראות שהם מתאימים למילה אמון. אנחנו עוברים את התהליך הזה ב'גלובס' כבר שנתיים ומחפשים כל הזמן שותפים לדרך"
בפאנל "דת הכדורגל, פונדמנטליזם ביציעים", שהתקיים בוועידת MAD 2019 של "גלובס", השתתפו אוהדי כדורגל אדוקים • "כדורגל בסוף הוא מיקרוקוסמוס של החברה. אנו חיים בחברה אלימה, וכשאתה מכוון את כל זה למגרש כדורגל עם אמוציות, עם שנאה ספורטיבית – התוצאה היא קללות"
תפיסות של מותגים סביב סוגיות של אמון ואמונה עלו לדיון בפאנל "הריטואלים בצריכת מותגים" בוועידת MAD 2019 של "גלובס" • אסף אזולאי, בנק הפועלים: "יש אקסיומות נטענות מראש לגבי הבנקים שמאד קשה לשנות" • מיכל רייספלד, הרשות לחדשנות: "כיום ההייטק הוא רק 8% מכוח העבודה בישראל" • גיא לרר, "הצינור": "המיתוג יידבק למוצר שקיים"
כך אמרה אמש בלוגרית הבישול חגית ביליה, המוכרת בשם לייזה פאנלים, בוועידת 2019 MAD של "גלובס" • "המטרה שלי הייתה לחבר את כולם למטבח. המוטו שלי הוא שהחיים מספיק מסובכים, אז שבמטבח יהיה קל"
כך אמר הרב נפתלי רוטנברג בפאנל "רב, כומר, קאדי ונזיר נפגשים לדבר על שיווק ומיתוג" בוועידת 2019 MAD של "גלובס" • הקאדי ד"ר איאד זחאלקה: "היום כל העולם נעשה דתי יותר, בכל הדתות"
גלבוע, שמכהנת היום כיועצת ראש הממשלה לענייני בעלי חיים, דיברה הערב בוועידת MAD 2019 של "גלובס" • "אנחנו לא דת. מה שמקשר את הטבעונים זו החמלה וההבנה שאת הסבל ניתן לסיים כאן ועכשיו"
טלוויזיה באינטרנטמדד המותגיםמדד המותגים 2021מותגיםפייסבוקפרסוםפרסום דיגיטליקופת חולים כלליתקניות באינטרנטשיווק