פרסום דיגיטלי

כתבות אחרונות

 
הלוגו של מטבע TON / צילום: Shutterstock

טלגרם השיקה מערכת פרסום באמצעות מטבע הקריפטו שלה

פלטפורמת המסרים המיידיים מפעילה בישראל גרסת בטא לפרסום באמצעות מטבע ה־TON • בשלב זה מפרסמים ישראלים יכולים לפרסם רק בחו"ל

גלית חתן 24.04.2025
אילוסטרציה: Shutterstock

הגולשים כבר עייפים מפרסום ברשתות החברתיות, והאפקטיביות במגמת ירידה

הוצאות הפרסום ברשתות החברתיות יגיעו השנה ל־276 מיליארד דולר, אבל לפי סקר שערכה חברת Qualtrics עבור חברת טאבולה, 75% מהמפרסמים בארה"ב חשים שהתשואות על ההשקעה במגמת ירידה • הפתרון עשוי להגיע מאימוץ של מגוון טקטיקות ופורמטים חדשים

גלית חתן 07.04.2025
אילוסטרציה: Shutterstock / צילום: Shutterstock

המחקר שמגלה כמה כסף חברות מוציאות כדי לגרום לכם להקליק על פרסומות

מחקר חדש של חברת AdScale, שנערך בקרב 766 אתרי איקומרס בישראל, מראה כי על כל שקל שחברה משקיעה בפרסום, היא מחזירה 8.4 שקל בממוצע • ואולם רבים מבזבזים תקציבים על טרגוט לא יעיל • וגם: כמה עולה להביא לקוח חדש דרך גוגל ופייסבוק?

שירה ספיר 13.03.2025
דרור גנות וכפיר נוח, מייסדי ADIO / צילום: ליאת מנדל

כך משתנה עולם הפודקאסטים הישראלי: פחות מאזינים ברכב, ויותר צופים בבית

השנה נרשמה האטה בפרסום בפודקאסטים, שהתקשו לממש את הפוטנציאל למרות הגידול בהאזנה ובצפייה • דרור גנות וכפיר נוח, בעלי ADIO המתמחה בשיווק דיגיטלי באודיו, מציגים את מנועי הצמיחה ל–2025: צילומי אולפן, Podfluencers, אירועים חיים וחסות שנותן המגיש

גלית חתן 13.01.2025
מצטערים, מד מן. מהפכת הפרסום כבר כאן / אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי, Shutterstock

מצטערים, מד מן. מהפכת הפרסום כבר כאן

שתי חברות פרסום, אומניקום ואינטרפאבליק גרופ, מתאחדות לכדי ענק של 30 מיליארד דולר כדי לרתום את מומחיות הנתונים, הטכנולוגיה וה-AI השולטים כעת בשדרת מדיסון - ובכל השיווק שאתם רואים

The Wall Street Journal 24.12.2024
מימין: אמיר שניידר, טל ספיבק ולירן פורמן / צילום: גדעון מרקוביץ

בכירי הענף הזה לא חוששים שה-AI תגזול את תפקידם. הם צודקים?

כלי הבינה המלאכותית היוצרת יהוו חלק משמעותי בעבודת ענף השיווק הישראלי ב־2025, אך לרוב המנהלים בענף ברור כי לא מדובר בתחליף לבני אדם • מייסדי קהילת מנהלי שיווק מצייצים, יוזמי הסקר: "מדובר במגמה הפוכה לארה"ב, אולי כי האיום הביטחוני עולה על הכול"

גלית חתן 24.12.2024
אפליקציית טלגרם. זירה פרסומית בעלייה / צילום: Shutterstock, Arthur Shevtsov

מקמפיין בטלגרם עד פרסום ישיר בוואטסאפ: המגמות שיובילו ב־2025

בשנה החולפת זינק מעמדן של פלטפורמות המידע הפחות רשמיות: טלגרם, וואטסאפ וגם פודקאסטים מצולמים • התוצאה: זירות שבעבר נותרו מחוץ למיינסטרים הפרסומי הופכות מוקד משיכה לחברות ומותגים גדולים, בהם סופר־פארם, דניה סיבוס ו־BMW • טור אורח

אלירן דורון 10.12.2024
משקיעים מבקשים להבין מה גורם לזינוקים הגדולים במניית החברה

המניה המדוברת בוול סטריט שעלתה פי עשרה מתחילת השנה ומאיימת על מטא

חברת הגיימינג והפרסום במובייל אפלובין (AppLovin) הפכה לאחת המניות המדוברות בוול סטריט, אחרי זינוק של יותר מ־930% מתחילת השנה • האנליסטים לא מפסיקים להקפיץ את מחיר היעד שלה, כשהסיבה המרכזית: טכנולוגיית פרסום דיגיטלי שנוגסת בשוק של מטא וגוגל

שירי חביב-ולדהורן 08.12.2024
קרן פרידמן, מנכ''לית משותפת טוויסטד / צילום: גיל חיון

טוויסטד הופכת לסוכנות פרסום שמבוססת כולה על בינה מלאכותית

הבינה המלאכותית תוטמע בכל התחומים של הסוכנות: מחקר, אסטרטגיה, תכנון מדיה, קריאייטיב, אנליזה ואופטימיזציה

גלית חתן 24.11.2024
אילוסטרציה: Shutterstock

90% מתקציב הפרסום מושקע בדיגיטל: כך נערכו מנהלי השיווק לחודש הקניות

ימי הקניות המסורתיים של נובמבר נמתחים השנה על פני כל החודש לאור התחרות הבינלאומית, לצד התמקדות בהפגת מתחים בשל המלחמה והגדלת תקציבי דיגיטל מעבר לרגיל • מנכ"לים ומנהלי שיווק בחברות מובילות משתפים עם גלובס את האסטרטגיות שעובדות עבורם

שירה ספיר וגלית חתן 20.11.2024
משרדי בוש בגרמניה / צילום: Shutterstock, D Busquets

הפרסום הדיגיטלי של Bosch יבוסס על פיתוח ישראלי

תאגיד Bosch חתם על הסכם שיתוף־פעולה עם הסטארט־אפ הישראלי Alison.AI, על־מנת שזה ייצור למותג סרטוני פרסומת דיגיטליים באמצעות בינה מלאכותית • אסף ינאי, מנכ"ל Alison.AI: "הצטרפות Bosch לפורטפוליו שלנו היא הבעת אמון משמעותית בטכנולוגיה ובחברה"

גלית חתן 11.11.2024
יניב בן, IDX ודרור גנות, ADIO / צילומים: אייל זלצברג, יח''צ , עיצוב: טלי בוגדנובסקי

100 אלף שקל לחבילה: ההצעה החדשה בשוק הפרסום הדיגיטלי

שיתוף־פעולה בין הפלטפורמות הישראליות ADIO ו־IDX יאפשר למפרסמים להעלות קמפיינים דיגיטליים שמשלבים וידאו ואודיו באמצעות פלטפורמה אחת, ולמעשה ישנה את האופן שבו פעל השוק עד כה • "זה One Stop Shop שהוא גיים צ'יינג'ר", מסבירים הצדדים

גלית חתן 26.09.2024
דיוויד קוסטמן, מנכ''ל משותף של אאוטבריין, ג'רמי ארדיטי, מנכ''ל משותף של Teads / צילום: נועם גלאי

עסקת ענק לאאוטבריין: רוכשת חברה של פטריק דרהי במיליארד דולר

אאוטבריין הודיעה על מיזוג עם חברת TEADS שבבעלות אלטיס, החברה-האם של הוט • דיוויד קוטסמן שיכהן כמנכ"ל החברה הממוזגת: "זו עסקה שתשנה את פני החברה"

שירי חביב-ולדהורן 01.08.2024
איור: Shutterstock

ערוץ הקניות, הגרסה הדיגיטלית: כך זינק שוק המכירות באינטרנט ישירות לצרכן

שוק ה-D2C מגיע בארה"ב לבדה למכירות של כ-200 מיליארד דולר, תוך קיצור שרשרת האספקה ודילוג על הפרסום המסורתי • רפי מגן, מנכ"ל קנדגו הישראלית המתמחה בתחום, מספק תובנות על הכוח של גוגל ופייסבוק בשוק הזה, ומגלה עד כמה קרוב עידן הפרזנטורים מ-AI

גלית חתן 29.07.2024
טיילור סוויפט. השפעה של 330 מיליון דולר על ה־NFL / צילום: ap, Lewis Joly

השיעור הכלכלי שחברות המדיה יכולות ללמוד מטיילור סוויפט

שוק המדיה חווה האטה שתחייב את שלושת מנועי הצמיחה הגדולים שלו - רשתות חברתיות, חברות סטרימינג וחברות גיימינג - לשנות אסטרטגיה ולשתף פעולה ביניהם, כך עולה מדוח חדש של פירמת הייעוץ דלויט • הסיפור של סוויפט ובן הזוג כוכב ה־NFL מוכיח עד כמה מהלך כזה יכול להיות רווחי

גלית חתן 18.05.2024
צילום מסך מהקמפיין / צילום: HIT מכון טכנולוגי

קמפיין הרדיו הדיגיטלי הראשון בארץ שיצרה בינה מלאכותית עלה לאוויר

המכון הטכנולוגי חולון עלה בספוטיפיי עם עשרות תשדירים במגוון סגנונות שנוצרו רק ע"י כלי AI - מהכתיבה, דרך ההלחנה ועד ההפקה והביצוע • האם מדובר בתחליף למוזיקאים ולמפיקים?

גלית חתן 19.03.2024

   123456789101112131415   

   נמצאו 432 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 27