פלטפורמת המסרים המיידיים מפעילה בישראל גרסת בטא לפרסום באמצעות מטבע ה־TON • בשלב זה מפרסמים ישראלים יכולים לפרסם רק בחו"ל
הוצאות הפרסום ברשתות החברתיות יגיעו השנה ל־276 מיליארד דולר, אבל לפי סקר שערכה חברת Qualtrics עבור חברת טאבולה, 75% מהמפרסמים בארה"ב חשים שהתשואות על ההשקעה במגמת ירידה • הפתרון עשוי להגיע מאימוץ של מגוון טקטיקות ופורמטים חדשים
מחקר חדש של חברת AdScale, שנערך בקרב 766 אתרי איקומרס בישראל, מראה כי על כל שקל שחברה משקיעה בפרסום, היא מחזירה 8.4 שקל בממוצע • ואולם רבים מבזבזים תקציבים על טרגוט לא יעיל • וגם: כמה עולה להביא לקוח חדש דרך גוגל ופייסבוק?
השנה נרשמה האטה בפרסום בפודקאסטים, שהתקשו לממש את הפוטנציאל למרות הגידול בהאזנה ובצפייה • דרור גנות וכפיר נוח, בעלי ADIO המתמחה בשיווק דיגיטלי באודיו, מציגים את מנועי הצמיחה ל–2025: צילומי אולפן, Podfluencers, אירועים חיים וחסות שנותן המגיש
שתי חברות פרסום, אומניקום ואינטרפאבליק גרופ, מתאחדות לכדי ענק של 30 מיליארד דולר כדי לרתום את מומחיות הנתונים, הטכנולוגיה וה-AI השולטים כעת בשדרת מדיסון - ובכל השיווק שאתם רואים
כלי הבינה המלאכותית היוצרת יהוו חלק משמעותי בעבודת ענף השיווק הישראלי ב־2025, אך לרוב המנהלים בענף ברור כי לא מדובר בתחליף לבני אדם • מייסדי קהילת מנהלי שיווק מצייצים, יוזמי הסקר: "מדובר במגמה הפוכה לארה"ב, אולי כי האיום הביטחוני עולה על הכול"
בשנה החולפת זינק מעמדן של פלטפורמות המידע הפחות רשמיות: טלגרם, וואטסאפ וגם פודקאסטים מצולמים • התוצאה: זירות שבעבר נותרו מחוץ למיינסטרים הפרסומי הופכות מוקד משיכה לחברות ומותגים גדולים, בהם סופר־פארם, דניה סיבוס ו־BMW • טור אורח
חברת הגיימינג והפרסום במובייל אפלובין (AppLovin) הפכה לאחת המניות המדוברות בוול סטריט, אחרי זינוק של יותר מ־930% מתחילת השנה • האנליסטים לא מפסיקים להקפיץ את מחיר היעד שלה, כשהסיבה המרכזית: טכנולוגיית פרסום דיגיטלי שנוגסת בשוק של מטא וגוגל
הבינה המלאכותית תוטמע בכל התחומים של הסוכנות: מחקר, אסטרטגיה, תכנון מדיה, קריאייטיב, אנליזה ואופטימיזציה
ימי הקניות המסורתיים של נובמבר נמתחים השנה על פני כל החודש לאור התחרות הבינלאומית, לצד התמקדות בהפגת מתחים בשל המלחמה והגדלת תקציבי דיגיטל מעבר לרגיל • מנכ"לים ומנהלי שיווק בחברות מובילות משתפים עם גלובס את האסטרטגיות שעובדות עבורם
תאגיד Bosch חתם על הסכם שיתוף־פעולה עם הסטארט־אפ הישראלי Alison.AI, על־מנת שזה ייצור למותג סרטוני פרסומת דיגיטליים באמצעות בינה מלאכותית • אסף ינאי, מנכ"ל Alison.AI: "הצטרפות Bosch לפורטפוליו שלנו היא הבעת אמון משמעותית בטכנולוגיה ובחברה"
שיתוף־פעולה בין הפלטפורמות הישראליות ADIO ו־IDX יאפשר למפרסמים להעלות קמפיינים דיגיטליים שמשלבים וידאו ואודיו באמצעות פלטפורמה אחת, ולמעשה ישנה את האופן שבו פעל השוק עד כה • "זה One Stop Shop שהוא גיים צ'יינג'ר", מסבירים הצדדים
אאוטבריין הודיעה על מיזוג עם חברת TEADS שבבעלות אלטיס, החברה-האם של הוט • דיוויד קוטסמן שיכהן כמנכ"ל החברה הממוזגת: "זו עסקה שתשנה את פני החברה"
שוק ה-D2C מגיע בארה"ב לבדה למכירות של כ-200 מיליארד דולר, תוך קיצור שרשרת האספקה ודילוג על הפרסום המסורתי • רפי מגן, מנכ"ל קנדגו הישראלית המתמחה בתחום, מספק תובנות על הכוח של גוגל ופייסבוק בשוק הזה, ומגלה עד כמה קרוב עידן הפרזנטורים מ-AI
שוק המדיה חווה האטה שתחייב את שלושת מנועי הצמיחה הגדולים שלו - רשתות חברתיות, חברות סטרימינג וחברות גיימינג - לשנות אסטרטגיה ולשתף פעולה ביניהם, כך עולה מדוח חדש של פירמת הייעוץ דלויט • הסיפור של סוויפט ובן הזוג כוכב ה־NFL מוכיח עד כמה מהלך כזה יכול להיות רווחי
המכון הטכנולוגי חולון עלה בספוטיפיי עם עשרות תשדירים במגוון סגנונות שנוצרו רק ע"י כלי AI - מהכתיבה, דרך ההלחנה ועד ההפקה והביצוע • האם מדובר בתחליף למוזיקאים ולמפיקים?
בינה מלאכותיתטאבולהטיקטוקמשפיעניםמשרדי פרסוםפייסבוקפרסוםפרסום באינטרנטרשתות חברתיותשיווק דיגיטלי