פרסום באינטרנט

כתבות אחרונות

 
אילוסטרציה: Shutterstock

הגולשים כבר עייפים מפרסום ברשתות החברתיות, והאפקטיביות במגמת ירידה

הוצאות הפרסום ברשתות החברתיות יגיעו השנה ל־276 מיליארד דולר, אבל לפי סקר שערכה חברת Qualtrics עבור חברת טאבולה, 75% מהמפרסמים בארה"ב חשים שהתשואות על ההשקעה במגמת ירידה • הפתרון עשוי להגיע מאימוץ של מגוון טקטיקות ופורמטים חדשים

גלית חתן 07.04.2025
אילוסטרציה: Shutterstock / צילום: Shutterstock

המחקר שמגלה כמה כסף חברות מוציאות כדי לגרום לכם להקליק על פרסומות

מחקר חדש של חברת AdScale, שנערך בקרב 766 אתרי איקומרס בישראל, מראה כי על כל שקל שחברה משקיעה בפרסום, היא מחזירה 8.4 שקל בממוצע • ואולם רבים מבזבזים תקציבים על טרגוט לא יעיל • וגם: כמה עולה להביא לקוח חדש דרך גוגל ופייסבוק?

שירה ספיר 13.03.2025
מטה גוגל בקליפורניה / צילום: Shutterstock

ניצחון לגוגל: האיחוד האירופי ביטל קנס בגובה 1.5 מיליארד אירו

הקנס הוטל על ענקית החיפוש ב-2019, על רקע הטענה כי גוגל הכניסה בחוזים שלה סעיפי בלעדיות שפגעו בתחרות בשוק הפרסום המקוון • בית המשפט הכללי של האיחוד האירופי קיבל את הערעור של גוגל וקבע כי הרגולטורים לא הצליחו להוכיח שהתנהלותה אכן פגעה בתחרות

מיטל וייזברג 18.09.2024
לירון אברהם, מנהל אזור EEMEA באאוטבריין / צילום: ראובן קופיצ'ינסקי

באאוטבריין קוראים למפרסמים: "העבירו תקציבי פרסום לאתרים ישראלים"

בעקבות הירידה בהיקפי הפרסום באתרי החדשות יוצאת פלטפורמת ההמלצות הגלובלית ביוזמה לחיזוקם • לירון אברהם, מנהל בכיר בחברה: "השאיפה היא ש-2024 תהיה שנת הפרסום כחול־לבן"

גלית חתן 09.01.2024
מגל וסינגולדה / צילומים: שלומי יוסף, כפיר זיו, עיבוד: טלי בוגדנובסקי

נפרדו דרכיהם של ערוץ 14 וטאבולה: למה זה קרה?

טאבולה הייתה שותפת הפרסום המרכזית של אתר ערוץ 14, ועל־פי ההערכה, הזרימה לערוץ 2-3 מיליון שקל בשנה • בתגובה לפניית גלובס, מסר הערוץ כי הפסקת העבודה עם חברת הפרסום הדיגיטלי נעשתה ביוזמתו • עם זאת, מספר גורמים בשוק הפרסום אומרים כי הייתה זו דווקא יוזמה של טאבולה

אסף גלעד 10.08.2023
הפקולטה לניהול. מחקר בדק אילו פרסומות הן המשפיעות ביותר על קהל הצרכנים / צילום: Shutterstock

סקס, הומור, פחד או היגיון: מחקר בדק אילו פרסומות הן המשפיעות ביותר על קהל הצרכנים

ניתוח השוואתי מקיף בדק את אסטרטגיות השכנוע הנפוצות בפרסום ואת ההשפעה שלהן על הצרכנים • התוצאה אולי לא תפתיע אותכם, אבל כן, סקס מוכר • הפקולטה - מאמרים של חוקרי הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב 

פרופ' יעקב הורניק 19.07.2023
גוגל / צילום: Shutterstock

דיווח: מחקר חדש מראה כי גוגל הפרה את הכללים של עצמה ורימתה מפרסמים

"וול סטריט ג'ורנל" מצטט מחקר חדש של Adalytics, שמעלה שאלות לגבי השקיפות של ענקית הטכנולוגיה גוגל בתחום עסקי הפרסום המקוונים

נבו טרבלסי 28.06.2023
דיוויד קוסטמן / צילום: נועם גלאי

אאוטבריין משיקה פלטפורמת פרסום חדשה מבוססת AI

אאוטבריין השיקה בפסטיבל הפרסום בקאן את Onyx - פלטפורמה שעושה שימוש ביכולות ה-AI של החברה כדי לפרסם מודעות מותאמות אישית • דיוויד קוסטמן, מנכ"ל משותף: "אנו עובדים על ההשקה הזו שנה וחצי, אפילו רכשנו חברה שוויצרית כחלק מהמהלך"

שירי חביב-ולדהורן 21.06.2023
המטה של יאהו, קליפורניה / צילום: Associated Press, Marcio Jose Sanchez

ענקית אינטרנט אמריקאית סוגרת תחום פעילות מרכזי, וגלי ההדף עשויים להגיע עד לרמת גן

עשור לאחר שמאריסה מאייר, מנכ"לית יאהו לשעבר, שמה את ישראל על המפה עם מערכת הפרסום "ג'מיני", החליטה החברה להרוג את המוצר שנחשב בעבר לתרנגולת שהטילה ביצי זהב • כל המהנדסים בג'מיני יוכלו להחזיק במשרתם לטווח של 6 עד 18 חודשים - תקופת הזמן בה תיארך האינטגרציה עם טאבולה

אסף גלעד 14.02.2023
גוגל / צילום: Shutterstock, achinthamb

גוגל פספסה בתחזיות הרווח וההכנסות; המניה נופלת במסחר המאוחר

ענקית הטכנולוגיה גוגל פרסמה את הדוחות שלה לרבעון הרביעי, לפיהם לחברה היו הכנסות של 76 מיליארד דולר ברבעון ורווח של 1.05 דולר למניה • האנליסטים ציפו לרווח למניה של 1.48 דולר על הכנסות בהיקף של 76.6 מיליארד דולר

אסף גלעד 02.02.2023
אילון מאסק. הכאוס בטוויטר נמשך / צילום: Associated Press, Patrick Pleul

יוותר על תפקיד המנכ"ל? אילון מאסק שאל בטוויטר אם עליו להפסיק לנהל אותה, וזו התוצאה

אילון מאסק העלה בטוויטר סקר עם שאלה מהותית במיוחד, לאחר חודשים של ביקורת חריפה נגדו והמהלכים שביצע ברשת החברתית, ויותר מ-17 מיליון משתמשים השיבו • בתוך כך, תנאי השימוש בפלטפורמה שונו דרסטית ואז הוחזרו לקדמותם בסך הכל מספר שעות לאחר העדכון

אלכס נימלמן ונבו טרבלסי 19.12.2022
רשתות חברתיות / אילוסטרציה: Shutterstock

יש לכם 2,000 שקל לקידום המותג שלכם. באיזו פלטפורמה כדאי להשקיע?

מה הסכום המינימלי להשקעה במיתוג ברשתות החברתיות, איפה מומלץ לכם להשקיע את הכסף, האם יש הבדל בין עסקים שונים, ומתי תראו תוצאות להשקעה שלכם? • המומחים מסבירים

נבו טרבלסי 05.11.2022
לוגו של גוגל בתערוכת Expo בשנחאי, 2018 / צילום: Associated Press, Ng Han Guan
גוגל | ניתוח

גוגל בדרך לשנות לגמרי את האופן בו אנחנו משתמשים במנועי חיפוש

גוגל רוצה לשנות לגמרי את הצורה שבה אנחנו משתמשים במנועי החיפוש - ובעיקר להחליט עבורנו מה אנחנו רוצים לחפש • הדרך שלה לעשות זאת: שורת חיפוש עם פיצ'רים ופילטרים חדשים, עיצוב פיד-חיפוש יותר ססגוני ופיצ'רים שידחפו לנו יותר מוצרים • אנחנו נקבל את השירות שאנחנו רוצים, אבל נשלם בתמורה עם המידע שלנו

נבו טרבלסי 01.10.2022
פדריקו פדרני / צילום: טוויטר
טוויטר | בלעדי

"אנחנו לא מתכוונים לעשות כסף על הבחירות אצלכם": מאחורי הקלעים של עסקי טוויטר בישראל

מרואיין: פדריקו פדרני, מנהל הפעילות של טוויטר בישראל • מה עשה השנה: הגדיל את הפעילות המסחרית בישראל • על מה הוא מדבר: שוק הפרסום הישראלי הצומח ברשת החברתית, נתוני הצמיחה הגבוהים של ישראל ביחס לעולם והמלחמה בבוטים שפוגעים בפעילות ומנוגדים למדיניות החברה

נבו טרבלסי 25.09.2022
סניף של רשת פוקס / צילום: כדיה לוי

מה אפשר ללמוד מדוחות חברות הטכנולוגיה על תקציב הפרסום העתידי

תחום הפרסום הדיגיטלי נמצא בירידה, או לכל הפחות צומח הרבה פחות ממה שהשוק ציפה בשנות הקורונה • הפתרון לקמעונאים הוא לייצר רשתות פרסום שמבוססות על דאטה ישיר שמשתמשים משאירים אצלם, או לפרסם בעולמות החדשים שבהם הגולשים מבלים את זמנם

 

 

משה רדמן 31.07.2022
פתקי הצבעה בקלפי. יום הבחירות מזניק מכירות בהתאם למרחק הזמן מהפעם הקודמת ולמזג האוויר / צילום: מארק ישראל סלם - הארץ

איך אפשר לנצח את הפוליטיקאים בזירת הפרסום המקוון

בימי בחירות עולות המכירות המקוונות בעשרות עד מאות אחוזים, אלא שבמקביל מתייקרים מחירי הפרסום, בשל הפניית תקציבים ממימון המפלגות • כך יכולים בעלי החנויות להתכונן ל-1 בנובמבר

יריב דרור 05.07.2022

   123456789101112131415   

   נמצאו 548 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 35