מגמת ביקושי השיא לזמן אוויר כבר חורגת מדפוס של פיקים של ביקוש, ונובעת משילוב של ירידה ברייטינג והגדלת ההשקעה מצד המפרסמים הגדולים ■ בתעשייה כבר מדברים בזהירות על מהפך - ועל התפכחות מהפרסום בדיגיטל כפתרון לכל דבר
ענקית החיפוש תמשיך לבצע התאמה אישית של פרסומות שתתבסס על פעילויות המשתמשים בשירותים אחרים של גוגל - אבל לא בג'ימייל
הסערה סביב שידור פרסומות לצד תכנים פוגעניים ביוטיוב לא מנעה מהחברה להעלות את מחירי עסקאות המדיה ב-10%-15% מ-1 באפריל
הסטארט-אפ Winni פיתח פלטפורמה חכמה לפרסום במובייל באמצעות משחקי תוכן חווייתיים, וגולת הכותרת – זכייה בפרסים בזמן אמת
על רקע מחאת המפרסמים ביוטיוב והבטחת גוגל להדק את הסינון על תכנים פוגעניים, מידע שהגיע לידי "גלובס" מדגים את הבעייתיות במדיניות החברה
לאחר גל ביטולי הקמפיינים בעולם בגלל תכנים פוגעניים, בגוגל מנסים לשכנע שהם פועלים למזעור התופעה - אך עדיין מגלגלים חלק ניכר מהאחריות לחברות המדיה
קבוצת הפרסום האוואס ומפרסמות כמו HSBC הודיעו לאחרונה כי יפסיקו לפרסם ביוטיוב בגלל הופעה בסמוך לתכנים פוגעניים ■ חברות המדיה מנסות להעלות מודעות לנושא בקרב הלקוחות - אך זוכות בעיקר להתעלמות
7 כלים שהמתחרים שלכם עומדים לנצל בפייסבוק ב-2017 ■ 7 הדיברות לפרסום בפייסבוק 2017 ■ אל תפסידו (כן, זה תרתי-משמע)
רוב ניולן, מנהל הקריאייטיב של פייסבוק אירופה, המזה"ת ואפריקה, מנתח את הדרכים לפרסום אפקטיבי באמצעות הטכנולוגיות החדשות - ומנסה להעריך אילו מהן ימשיכו ללוות אותנו גם בעתיד
בשלב הראשון תציע רשת שיווק משולב ב"The Voice", אך בהמשך תשווק בשיטה זו בכל תוכניות הפרימיום ■ כיום משווקת ארטימדיה את תוכני הווידאו של הזכייניות, אך בטווח הארוך ייתכן כי המהלך יציב שאלה לגבי מקומה בשיווק ולגבי מודל התמחור שלה
זאת בתוכניות הפרימיום ■ זכיינית ערוץ 2 רכשה טכנולוגיה שתאפשר "לתרגם" את הצופים הדיגיטליים לעיניים צופות ולחשב כמה הן שוות לנקודת רייטינג ■ המהלך יתחיל כפיילוט ב"האח הגדול" ■ הפרסום ישווק ישירות בידי קשת, כולל הפרסום במאקו
צניחה חדה של המניה, הפסדים, כניסת קרן גידור ודוח קשה על הניהול: בראיון ל-G מסביר מנכ"ל חברת הפרסום המקוון מטומי, עופר דרוקר, מה קרה בשנתיים האחרונות
החברה הישראלית אוספת מידע המפוזר במגוון כלי שיווק דיגיטליים למערכת אחת, וכך מסייעת בחשיפה של לקוחותיה ומנהלי השיווק שלהם
ההתמקדות במקור אחד לצמיחה בהכנסות - פרסום עבור פייסבוק, והאייפון עבור אפל - מדאיג את המשקיעים ■ הפתרון הוא גיוון במקורות ההכנסה, והדרך לשם עוברת דרך הנכס העיקרי של החברות - המשתמשים
גוגלטאבולהטכנולוגיה: ענקיות הטכנולוגיהפייסבוקפרטיות באינטרנטפרסוםפרסום בווידאופרסום דיגיטליקניות באינטרנטרשתות חברתיות