פרסום באינטרנט

כתבות אחרונות

 
פרסום דיגיטלי אייפד טכנולוגיה / צילום: shutterstock

"יצרנו מודל חדש של פרסום שבו החוויה היא הפרסומת"

הסטארט-אפ Winni פיתח פלטפורמה חכמה לפרסום במובייל באמצעות משחקי תוכן חווייתיים, וגולת הכותרת – זכייה בפרסים בזמן אמת

שירות גלובס 16.04.2017
הסרטון הפוגעני. תומכים בעקיפין / צילום מסך

חצי עבודה: הסרטון הניאו-נאצי שגוגל מסרבת להסיר לחלוטין

על רקע מחאת המפרסמים ביוטיוב והבטחת גוגל להדק את הסינון על תכנים פוגעניים, מידע שהגיע לידי "גלובס" מדגים את הבעייתיות במדיניות החברה

ענת ביין-לובוביץ' 26.03.2017
גוגל / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

גוגל לחברות המדיה והמפרסמים: אף מערכת לא בטוחה ב-100%

לאחר גל ביטולי הקמפיינים בעולם בגלל תכנים פוגעניים, בגוגל מנסים לשכנע שהם פועלים למזעור התופעה - אך עדיין מגלגלים חלק ניכר מהאחריות לחברות המדיה

ענת ביין-לובוביץ' 23.03.2017
לוגו YOUTUBE יוטיוב

בניגוד לעולם: המפרסמים הישראלים אדישים לפרסום ליד תכני שטנה

קבוצת הפרסום האוואס ומפרסמות כמו HSBC הודיעו לאחרונה כי יפסיקו לפרסם ביוטיוב בגלל הופעה בסמוך לתכנים פוגעניים ■ חברות המדיה מנסות להעלות מודעות לנושא בקרב הלקוחות - אך זוכות בעיקר להתעלמות

ענת ביין-לובוביץ' 20.03.2017
פייסבוק / צילום: רויטרס

7 מגמות שיווקיות שאסור לכם להחמיץ בפייסבוק 2017

7 כלים שהמתחרים שלכם עומדים לנצל בפייסבוק ב-2017 ■ 7 הדיברות לפרסום בפייסבוק 2017 ■ אל תפסידו (כן, זה תרתי-משמע)

שחר רז 21.02.2017
רוב ניולן / צילום מסך

"חשוב לפרסם איפה שאנשים נמצאים היום, לא איפה שהיו פעם"

רוב ניולן, מנהל הקריאייטיב של פייסבוק אירופה, המזה"ת ואפריקה, מנתח את הדרכים לפרסום אפקטיבי באמצעות הטכנולוגיות החדשות - ומנסה להעריך אילו מהן ימשיכו ללוות אותנו גם בעתיד

ענת ביין-לובוביץ' 13.01.2017

בעקבות קשת: רשת תשווק פרסום בטלוויזיה ובדיגיטל כמקשה אחת

בשלב הראשון תציע רשת שיווק משולב ב"The Voice", אך בהמשך תשווק בשיטה זו בכל תוכניות הפרימיום ■ כיום משווקת ארטימדיה את תוכני הווידאו של הזכייניות, אך בטווח הארוך ייתכן כי המהלך יציב שאלה לגבי מקומה בשיווק ולגבי מודל התמחור שלה

ענת ביין-לובוביץ' 19.12.2016
אבי ניר / צילום: תמר מצפי
mako (מאקו) | לפני כולם

קשת תאפשר לרכוש קמפיין בטלוויזיה ובדיגיטל כמקשה אחת

זאת בתוכניות הפרימיום ■ זכיינית ערוץ 2 רכשה טכנולוגיה שתאפשר "לתרגם" את הצופים הדיגיטליים לעיניים צופות ולחשב כמה הן שוות לנקודת רייטינג ■ המהלך יתחיל כפיילוט ב"האח הגדול" ■ הפרסום ישווק ישירות בידי קשת, כולל הפרסום במאקו

ענת ביין-לובוביץ' 13.12.2016
עופר דרוקר / קרדיט: ענבל מרמרי

"אתפטר אם יבקשו": מנכ"ל מטומי מסכם שנתיים קשות

צניחה חדה של המניה, הפסדים, כניסת קרן גידור ודוח קשה על הניהול: בראיון ל-G מסביר מנכ"ל חברת הפרסום המקוון מטומי, עופר דרוקר, מה קרה בשנתיים האחרונות

הדס מגן 12.11.2016

Singular גייסה 15 מיליון דולר לייעול הפרסום באינטרנט

החברה הישראלית אוספת מידע המפוזר במגוון כלי שיווק דיגיטליים למערכת אחת, וכך מסייעת בחשיפה של לקוחותיה ומנהלי השיווק שלהם

טלי ציפורי 10.11.2016
גולשת בפייסבוק / צילום: שאטרסטוק

באותה סירה: הצרות המשותפות של אפל ופייסבוק

ההתמקדות במקור אחד לצמיחה בהכנסות - פרסום עבור פייסבוק, והאייפון עבור אפל - מדאיג את המשקיעים ■ הפתרון הוא גיוון במקורות ההכנסה, והדרך לשם עוברת דרך הנכס העיקרי של החברות - המשתמשים

שחר פוקס 07.11.2016

שוב תחזית חזקה לסומוטו; המניה זינקה השנה ב-130%

החברה צופה הכנסות של כ-11.5 מיליון דולר ברבעון השלישי ושל 17-18 מיליון דולר ברבעון הרביעי

קובי ישעיהו 18.10.2016
משתתף בכנס / צילום: בלומברג

תובנות מכנס dmexco: הפרסום הדיגיטלי ממשיך לשבור מחיצות

המפרסמים עוברים לשלב הבא ביחסים עם הצרכן, חברות הפרסום משלבות ידיים עם ענקיות הטכנולוגיה, חוסמי הפרסומות מציגים מודל בעייתי, והפרסום הפרוגרמטי בדרך לכבוש את הטלוויזיה

איתמר בר, אופיר כהן ואדיר רגב 20.09.2016

המלך עירום: מהו הסוד הגדול שלא מספרים לכם על פייסבוק?

מנכ"ל? סמנכ"ל שיווק? כדאי שתדע מה משרד הפרסום שלך התבייש לספר לך, או מה מנהלת המותג העדיפה לא להעלות בישיבה האחרונה ■ דעה 

אמנון גולן 23.08.2016

   34567891011121314151617   

   נמצאו 545 כתבות   |   עמוד 10 מתוך 35