פרסום באינטרנט

כתבות אחרונות

 

אינסטגרם תאפשר לשלב מצגת שתפנה לאתר הבית של המפרסם

במקביל לאינסטגרם, גם הרשת החברתית פינטרסט משיקה כלי פרסום חדשים עבור מפרסמים, שיאפשרו לטרגט טוב יותר את קהל היעד

רועי גולדנברג 05/03/2015
אינטרנט / צילום: shutterstock

כך הפכה 2014 לפריצת הדרך של הפרסום הדיגיטלי בישראל

הבאזז התגשם: הפרסום בווידיאו באינטרנט הפך להיות כלי הכרחי, היכולת לפלח קהלים ולהגיע רק לצרכנים הרלווטים רק משתפרת, והפרסום בסלולר ממשיך להתחזק משנה לשנה ■ ומה צפוי ב-2015?

ענת ביין-לובוביץ' 15/02/2015
ynet | לפני כולם

רשת רנואר מעלה את קמפיין האונליין היקר בישראל

מעלה פרסומות וידיאו ב-ynet בהיקף של מיליון שקל, באמצעות משרד הפרסום אברהם ■ הקמפיין מקדם את החנות המקוונת החדשה של רשת האופנה

רועי גולדנברג 15/02/2015
נועם בנד / צילום: דני בראדון

מניית היום: מזנקת בכ-12% על רקע הבנות עם לקוח חשוב

לאחר השלמת הפיילוט, מתחילות שתי החברות לשתף פעולה במסגרת מסחרית כלכלית - במסגרת זו צפויה אלגומייזר לבצע אופטימיזציה של כ-3,000 קמפיינים פרסומיים אותם מנהל הלקוח

קובי ישעיהו 15/02/2015
הפרסומת של באדוויזר / צילום מתוך הקמפיין

הפרסומת של באדוויזר בסופרבול - הנצפית ביותר ברשת

קמפיין "Like a girl" של המותג Always זכה למעורבות הגבוהה ביותר מצד הגולשים

אדוורטייזינג אייג' 03/02/2015
סופרבול 2014 NFL / צלם: רויטרס

פייסבוק תציע פרסום ממוקד סביב סטטוסים על הסופרבול

ויקטוריה'ס סיקרט קנתה זמן פרסום בטלוויזיה במהלך המשחק, והיא תקדם את המותג לקראת וולנטיין דיי

אדוורטייזינג אייג' 22/01/2015
הנרי בלוג'ט / צילום: world economic forum
DLD | DLD conference

בלודג'ט: "הכסף סוף-סוף הולך בעקבות עיני הגולשים"

העורך הראשי של אתר "ביזנס אינסיידר": "עולם הדיגיטל השתנה - הכנסות הפרסום של גוגל היום הרבה יותר גדולות מאלה של העיתונים והמגזינים יחד"

רועי גולדנברג, מינכן 19/01/2015
יו טיוב youtube / צלם: בלומברג

גוגל תאפשר למפרסמים לדעת אם הפרסומות שלהם ביו-טיוב נצפו

הציגה בכנס CES כלי חדש שיבדוק אם הגולשים אכן צפו בפרסומת הווידיאו ביו-טיוב

רועי גולדנברג 07/01/2015
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock

הפרסום הדיגיטלי בבריטניה שובר שיא: יחזיק נתח של יותר מ-50%

כך עולה מהערכות שפרסמה Group M, זרוע רכש המדיה של תאגיד הפרסום WPP, לפיהן הוצאות הפרסום יגיעו בשנה הבאה ל-24.6 מיליארד דולר

רועי גולדנברג 02/12/2014
גוגל

שרת הפרסום של גוגל נפל לשעה - מודעות באינטרנט נעלמו

DoubleClick חזר לפעול לאחר שהיה "למטה", מה שהביא להפסדים לחברות בכל רחבי האינטרנט

שירות גלובס 12/11/2014

העיתון הבריטי "גארדיאן" משיק מחדש את האתר בארה"ב

מלבד מתיחת הפנים הגרפית, האתר יכלול גם גישה שיווקית חדשה שתיתן למפרסמים מספר אפשרויות פרסום וכן מקום ייעודי לכתבות תוכן שיווקי

שירות גלובס 30/10/2014

אתרים בארה"ב יתמחרו את המודעות בדיגיטל לפי משך החשיפה

עד היום התמחור של המודעות בדיגיטל היה לפי מספר הגולשים שצפו במודעה

אדוורטייזינג אייג' 23/10/2014
פייסבוק / צילום מסך

פייסבוק: נתוני הגולשים ישמשו מפרסמים גם בפרסום חיצוני

רשת הפרסום Atlas תאפשר למפרסמים להשתמש ביכולות הטרגוט של פייסבוק כדי לפרסם באפליקציות ובאתרים חיצוניים וכן לעקוב אחר אפקטיביות המודעות

רועי גולדנברג 29/09/2014

הפרסום בארה"ב: צמיחה מזערית ברבעון השני של השנה

עם זאת, הפרסום באינטרנט ממשיך לצמוח וגדל ב-6.2% במהלך הרבעון

אדוורטייזינג אייג' 16/09/2014
וואלה walla

וואלה משיקה את וואלה פלוס - קניית מדיה חכמה לפי קהלי יעד

חלק מקניית המדיה תבוצע דרך בורסת מדיה שתייצר וואלה עבור לקוחותיה, שיוכלו להציע לרכוש קהלי יעד בזמן אמת (RTB)

שירות גלובס 09/09/2014

טוויטר משיקה בארה"ב בית-ספר למשרדי פרסום

מטרת התוכנית: ללמד משרדי פרסום איך לעשות שימוש מיטבי בפרסום באתר

אדוורטייזינג אייג' 28/08/2014

   67891011121314151617181920   

   נמצאו 545 כתבות   |   עמוד 13 מתוך 35