על-פי פרסומים שונים, פייסבוק מתכננת להציג בניוז פיד של הגולשים פרסומות וידיאו באורך של כ-15 שניות, שיעלו עד 3 פעמים ביום אצל כל גולש
Great interactive בקמפיין אינטרנט עבור סלקום טוטאלנט ■ המוצר הפרסומי עוטף באופן מלא את עמוד הבית של ynet ומשלב טכנולוגיה מתפרצת
האתר מדווח למפרסמים השונים על כמות חשיפות, אך בפועל הגולשים לא צופים בבאנרים ■ באתר מכחישים את הטענות
PwC: הוצאות הפרסום באינטרנט בארה"ב עמדו ב-2012 על 36.6 מיליארד דולר
שינויים קוסמטיים, מודל פרסום לא מפוצח. הרשת מאבדת חברים
סולומון שימש בעבר כמנהל פעילות פייסבוק בישראל וכסמנכ"ל הסחר של תפוז ■ רשת שופוני תאפשר למפרסמים גישה ישירה לגולשי האינטרנט הערביים
eMarketer: השנה צפוי הפרסום בטלוויזיה בארה"ב לגלגל 66.35 מיליארד דולר, לעומת 42.52 מיליארד דולר בדיגיטל
אנליסט CLSA, ג'יימס לי, מאמין כי מדיניות הפרסום החדשה של ענקית האינטרנט תזניק את המניה למחיר של 1,000 דולר - מחיר המשקף פרמיה של 20%
בעזרת קורס חינמי חדש שצילמו בווידיאו, אדם טל וניר סבר מלמדים כיצד להשתמש במאגרי הדואר האלקטרוני שלכם כדי לתקשר נכון ולהפוך את כרטיסי הביקור שאספתם לכלי שיווקי אדיר ולתזרים הכנסות פעיל מבלי להשקיע אגורה אחת
פייסבוק מייצרת כיום כ-26% מההפניות לאתרי הסחר בעולם
לוועד המנהל נבחרו, בין היתר, דן חן מאתר תפוז, אודי מילנר מ-one וגדעון אוזן מ"גלובס", לצד אמיר וייס ממקאן ותימור בר-און מ-D-Say
bannerplay מאפשרת ליצור באנרים איכותיים ואינטראקטיביים באמצעות ממשק אינטרנטי פשוט ותבניות מוכנות מראש
כל זמן הפרסום לשידור באינטרנט של משחק הסופרבול נמכר ■ עבור ספוט של 30 שניות בטלוויזיה משלמים המפרסמים 3.7 מיליון דולר
מטרת הקמפיין הייתה להוכיח את יעילות הפרסום באינטרנט ■ הקמפיין נוהל בסודיות רבה, וברשת נוצר באזז סביב דמותו של המועמד המסתורי
לפי הדיווח שפורסם באתר הכלכלי "ביזניס אינסיידר", הרשת החברתית הגדולה בעולם מנהלת משא ומתן עם מיקרוסופט לרכישת Atlas Solutions, מערכת לניהול פרסום באינטרנט
גוגלטאבולהטכנולוגיה: ענקיות הטכנולוגיהפייסבוקפרטיות באינטרנטפרסוםפרסום בווידאופרסום דיגיטליקניות באינטרנטרשתות חברתיות