מצעד הלייקים בודק למי קר בחורף, איך להשיג תלושי קנייה בגולף ולמה פריגת רוצה שנחייך
ענקית החיפוש והרשת החברתית ישתפו פעולה בתחום הפרסום ■ בעסקה הקודמת הסכימה גוגל לשלם למייספייס 900 מיליון דולר עבור הזכויות ■ הערכות: הסכום הפעם נמוך יותר
הקמפיין לפריגת מבוסס על טכנולוגיה של זיהוי החיוכים של הגולש - והפיכתם למיץ תפוזים
פייסבוק חו"ל: בהודו משיקים מוצרים, בארה"ב שוברים שיאים, ובגרמניה מתחנפים וחוטפים
מצעד ה"לייקים" מגלה השבוע בורות במוזיקה ישראלית ומשיג 5,000 שקל מחברת ביטוח
אנשים מתעצבנים מתוכן שיווקי בסביבתם הפרטית? צריך פשוט לדעת איך לעשות אותו
פורשה מצאה דרך יפה להוקיר תודה למיליון מעריציה בפייסבוק. בדיסני הלכו על סרטון
החל בסדרת מצגות בקרב לקוחותיו, במטרה לייצר מודעות לפוטנציאל הפרסומי הטמון במגזר
להיות חברים של המשטרה, להרחיק צעירות מ"פפאיה" - וגם: שוקולד ופינוקים לחברים
היקף התקציב יעמוד על 4 מיליון שקל - סכום גבוה יחסית במונחים של פרסום באינטרנט
מארק קוואן, המנהל המסחרי של פייסבוק באירופה המבקר בישראל, אמר כי 3.2 מיליון הישראלים בפייסבוק מספקים למשווקים בארץ "חוכמת קהל"
במצעד השבוע: מכבי מרשימה, טריומף תורמת, קליק משחקת ודפי זהב מפרגנת לאחרים
צומת ספרים מבלפת, קום איל פו מבזבזת, סיטרואן רצינית, ורק פסטרמה אחת וקוץ בה
מתנות בשווי מאות שקלים ואפילו טיסות לחו"ל: "גלובס" ממפה את המבצעים החמים ביותר בפייסבוק - אך מזהיר מהחשיפה האישית הנדרשת כדי להשתתף בהם ולזכות
ולכן כשאני שואל את עצמי איך נעשה כסף מכל זה, אני מפנה את השאלה לבורא העולם עצמו
הפיילוט מתקיים כבר ב-6 מדינות וכולל לראשונה תשלום עמלות גם למשרדי הפרסום ■ מאיר ברנד, מנכ"ל גוגל ישראל: "משרדי הפרסום צריכים להתלהב מהמהלך" ■ פרשנות / נועה פרג
גוגלטאבולהטכנולוגיה: ענקיות הטכנולוגיהפייסבוקפרטיות באינטרנטפרסוםפרסום בווידאופרסום דיגיטליקניות באינטרנטרשתות חברתיות