החברה, העוסקת בייצוג מסחרי של מותגי אינטרנט מובילים, תשווק גם את שטחי הפרסום בנכסי יאהו נוספים, בהם אתר שיתוף התמונות פליקר ושירות המייל של יאהו
הטכנולוגיה עוקבת אחר תנועת העין של הגולש ומקליטה את האזורים בהם הוא מגלה עניין בתוך האתרים ■ איריס בק, מנכ"לית מקאן-אריקסון: "זה סוג המוצרים שלא כל לקוח צריך, אבל ברגע שחווים את זה - זה משכנע"
ענקית ההחיפוש באינטרנט שואפת לעצב מחדש את מפת הפרסום המקוון: "הרעיון שפרסום ברשת שונה משאר הסוגים הולך להיעלם"
חברות רבות הפסיקו השנה לסמוך על קרנות הון סיכון כמקור השקעה בלעדי, והחלו לעצב מודל הון של השקעות עצמאיות ■ הרשתות החברתיות צברו תאוצה ■ ובמיקרוסופט צירפו את יאהו לתחרות מול גוגל
מסקיו מציעה מספר טלפון ייחודי, שנמצא בצומת בין הגולש או הצרכן, שמתקשר לבית עסק מסוים כדי לרכוש מוצר או שירות, לבין המפרסם, ללא תלות בסוג המדיה
גוגל זינקה מאז השפל במארס ביותר מפי 2 ל-593 דולר ■ אנליסט בכיר מג'פריס העלה את מחיר היעד ל-695 דולר, וקריימר העלה את המחיר ל-750 דולר
איך יקבלו משרדי האינטראקטיב את גוף המדיה החדש שהוליד שת"פ נענע10 ו-msn
כך הודיע היום מאיר ברנד, מנכ"ל גוגל ישראל ■ במסגרת המהלך נחתמו חוזים מסחריים עם חברת החדשות של ערוץ 2 ועם אתר one, שיוכלו מעתה לשלב פרסומות בתכני הווידיאו באתרים
תמי 4, שהשיקה את בר המים המתקדם PRIMO, הגיעה למקום השני בדירוג עם השקעה של כ-1.62 מיליון שקל
זאת בהשוואה לרווח של 168 אלף שקל ברבעון המקביל ■ ההפסד בא בעקבות מחיקה חד-פעמית בהיקף של כ-1.3 מיליון שקל ממכירת אתר המסחר Get It; בניטרול מחיקה זו הסתכם הרווח הנקי ברבעון בכ-782 אלף שקל
בנק הפועלים מוביל השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-90 אלף דולר ■ בנק מזרחי-טפחות מפגין נוכחות גם בפרסום אופליין וגם בפרסום באינטרנט
זמן האוויר בטלוויזיה התייקר השנה, למרות ירידה קלה ברייטינג ■ הפרסום באינטרנט נותר יציב לכל אורך המשבר הכלכלי ■ בשורה התחתונה: ההוצאה לפרסום תעלה ב-2009 בישראל, בניגוד למגמה בעולם
המותג בזק בינלאומי הוביל בשבוע החולף גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-132 אלף דולר
כך עולה ממחקר בארה"ב על פעילות שיווקית במדיה חברתית ■ צרכנים גם הביעו אדישות לגבי מותג שמנסה להתנהג כמו חבר שלהם באתרים חברתיים שונים
מותג האופנה לי קופר מוביל השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-130 אלף דולר
ג'וש סילברמן בפאנל "המדיה החדשה שעושה את המחר" בוועידת הנשיא: "דברים שלקח להם כמה שנים לקרות, מתרחשים עכשיו תוך מספר חודשים בלבד"
גוגלטאבולהטכנולוגיה: ענקיות הטכנולוגיהפייסבוקפרטיות באינטרנטפרסוםפרסום בווידאופרסום דיגיטליקניות באינטרנטרשתות חברתיות