בזק - המותג המושקע ביותר השבוע עם השקעה של כ-2.19 מיליון שקל

תמי 4, שהשיקה את בר המים המתקדם PRIMO, הגיעה למקום השני בדירוג עם השקעה של כ-1.62 מיליון שקל

לאחר סיבוב עקוב מפרסום של מלחמות הבנקים, בגלל דביר כמובן, המלחמה הפרסומית הנוכחית היא מלחמת האינטרנט האולטרה-מהיר.

בזק השיקה לפני כחודשיים את שירות ה-NGN שלה, עם השקעה כספית אדירה. HOT יצאו בקמפיין תגובה צנוע כחודש וחצי אחרי בזק, עם המותג UFI 100. מאז, ביצת האינטרנט כמרקחה.

בזק בינלאומי, האחות הקטנה של בזק, ניכסה לעצמה את הפרסום של ה-NGN ויצרה את שירות PRIVATE NGN. חברת 012 סמייל מכפילה את המהירות, ו-013 נטוויז'ן מציעה את מבצע "עד 100M לשנה עלינו".

המלחמה באה לידי ביטוי במקום הראשון בטבלת המותגים המושקעים השבועית, עם ההחלטת בזק לחלק מדיה סטרימר למצטרפים החדשים, ופרסום של כ-2.2 מיליון שקל במחירים ריאליים לטובת העניין.

תמי 4 משיקה את PRIMO, בר המים המתקדם, עם הוצאה לא קטנה של כ-1.6 מיליון שקל.

סלקום מדיה משיקה את שירות המכ"מ, ובנק לאומי עם לאומי דיגיטל הוא השריד האחרון ממלחמת הפרסום של הבנקים. בגלל דביר כמובן.

פרסום OFFLINE+ONLINE

1. בזק - 2,198,662 שקל (אדלר-חומסקי&רשבסקי)

2. תמי 4 - 1,628,729 שקל (אדלר-חומסקי&ורשבסקי)

3. קיה - 1,270,273 שקל (רגב-קויצקי)

4. סלקום - 1,239,604 שקל (גיתם BBDO)

5. בנק לאומי - 141,826 שקל (מקאן-אריקסון)

* הנתונים מתייחסים לתאריכים 6-12/11/09.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.