סלקום השקיעה בשבוע שעבר כ-333 אלף דולר בפרסום OFFLINE וכ-56 אלף דולר בפרסום באינטרנט, ואילו בזק השקיעה כ-304 אלף דולר בפרסום OFFLINE וכ-95 אלף דולר בפרסום באינטרנט
yes במקום השני עם השקעה של 317 אלף דולר - ובמקום הראשון בפרסום ברשת עם השקעה של 104 אלף דולר
במסגרת היוזמה יוכלו גולשים לצפות בפרסומות באתר taramta - ובתמורה להעביר את כספי המפרסם לעמותה המועדפת עליהם צביקה דויטש, שהתפרסם בתוכנית הריאליטי "השגריר", הוא אחד מבעלי המיזם
ההשקה תתבצע בשיתוף ענקית התקשורת גולדן טלקום בהמשך תיכנס החברה לפעילות גם באוקראינה ובקזחסטאן
בענף הפרסום מרגישים היטב את המשבר: מדד הפרסום ירד בחודשים האחרונים ב-30 נקודות, הביקוש לעובדים בענף צנח לשפל - וכל זה עוד לפני השפעת מבצע "עופרת יצוקה", שיבוא לידי ביטוי רק ברבעון הראשון של 2009
נטוויז'ן 013 מובילה השבוע את הפרסום ברשת עם קמפיין חריג בגודלו באינטרנט בהשקעה של כ-200 אלף דולר
החברה סיימה את 2008 עם מחזור של 100 מיליון דולר, מחציתו מפרסום לשוק המקומי ומחציתו מפרסום לשווקים זרים ההערכות צופות המשך קצב צמיחה מהיר גם ב-2009, אך חלק מהתחזיות צופות גם ירידה בשוק החיפוש
טבלת הפרסום OFFLINE שייכת השבוע ל-3 חברות תקשורת ולשתי רשתות קמעונאיות קמפיין ה-ONLINE למבצע התרמת מח עצם של עמותת "עזר מציון" בולט השבוע בפרסום ברשת
זאת בעיקר בשל ירידה בהוצאות ברבעון האחרון תקציבי הפרסום במדיה של חברות הסלולר צנחו בעשרות אחוזים ההשקעה בקד"מ ובפרסום באינטרנט צפויה להמשיך לגדול על חשבון המדיה המסורתית
מנכ"ל חטיבת האון-ליין במיקרוסופט ישראל, שמשתתף בכנס איגוד השיווק הישראלי בחסות "גלובס", אמר עוד כי "ביחס למשבר הכלכלי, מצבה של ישראל טוב יותר מארה"ב או אירופה"
שנער, לשעבר נשיא קשת וכיום מייסד ומנכ"ל חברת האנימציה אניבום, סבור כי יעשה את המיליון המאויר הראשון כשיגלה את שובר הקופות האינטרנטי הראשון בינתיים הוא לא לחוץ להחזיר את ההשקעה הגדולה בחברה
הטלוויזיה הרב-ערוצית כובשת את טבלת הפרסום OFFLINE עם קמפיינים לערוצי סדרות חדשים סופר-פארם מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם קמפיין למבצע HAPPY SALE
היקף עוגת הפרסום הגיע ב-2008 ל-3.8 מיליארד שקל, עם גידול מינורי של 2.6% היקף הפרסום בעיתונות צנח ב-6% הפרסום באינטרנט זינק ב-19% העלייה בהיקפי הפרסום נבלמה ברבעון הרביעי בשל המשבר הכלכלי
כך עולה מסקירה של חברת המחקר eMarketer על פי הערכות, ב-2008 יוציאו חברות בארה"ב 1.2 מיליארד דולר על פרסום ברשתות חברתיות, סכום שמשקף ירידה של 14% מהתחזית הקודמת
במקום השני בפרסום OFFLINE - משרד התיירות עם קמפיין לעידוד תיירות מקומית כלל פיננסים ובנק מזרחי-טפחות מובילים השבוע את הפרסום באינטרנט
זאפולין - שעשה מיליונים ממכירת כתובות כמו beer.com ו-shop.com - מסביר למה המשבר הוא דווקא ההזדמנות הגדולה של האינטרנט, ולמה הפרסום המקוון עוד יצמח בגדול[לאתר ועידת ישראל לעסקים]
גוגלטאבולהטכנולוגיה: ענקיות הטכנולוגיהפייסבוקפרטיות באינטרנטפרסוםפרסום בווידאופרסום דיגיטליקניות באינטרנטרשתות חברתיות