חוזרים לשגרה: פרטנר, סופר-פארם וסלקום - המותגים המושקעים ביותר בפרסום השבוע

טבלת הפרסום OFFLINE שייכת השבוע ל-3 חברות תקשורת ולשתי רשתות קמעונאיות ; קמפיין ה-ONLINE למבצע התרמת מח עצם של עמותת "עזר מציון" בולט השבוע בפרסום ברשת

פרסום OFFLINE

1. פרטנר - 413,042 דולר

פרטנר בולטת עם פרסום לשירותי התקשורת הביתית, באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי.

2. סופר-פארם - 396,093 דולר

סופר-פארם מפרסמת שלל מבצעי HAPPY SALE, באמצעות באומן-בר-ריבנאי.

3. סלקום - 271,267 דולר

סלקום שלישית בטבלה עם קמפיין "הנוקיה שהכי מתאימה לך" במסיבת הפתעה, באמצעות גיתם BBDO.

4. שופרסל - 240,757 דולר

שופרסל מזמינה את הקונים בסניפיה להרכיב חבילות לחיילים, באמצעות גיתם BBDO.

5. בזק - 201,462 דולר

בזק מפרסמת חבילה של קו טלפון, אינטרנט ורשת אלחוטית, באמצעות אדלר-חומסקי.

פרסום ONLINE

1. נטוויז'ן 013 - 74,190 דולר

נטוויז'ן 013 בקמפיין טיזרים, באמצעות גיתם BBDO.

2. HOT - כ-62,354 דולר

HOT בקמפיין ללוח השידורים החדש בערוץ HOT3, באמצעות גורני אינטראקטיב.

3. זוגלובק - 58,588 דולר

זוגלובק בקמפיין ONLINE לכפר הפסטרמיסטים, באמצעות מקאן דיגיטל.

4. עזר מציון - 50,127 דולר

עמותת עזר מציון בקמפיין למבצע ההתרמה של מח עצם, באמצעות i&M.

5. כלל פיננסים - 49,070 דולר

כלל פיננסים FOREX בקמפיין לשירותים מהבית, באמצעות d-say interactive.

* הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.