פרסום OFFLINE 1. yes - כ-490,072 דולר
yes חוזרת לאוויר עם קמפיין לערוצי הסדרות החדשים, באמצעות מקאן-אריקסון.
2. HOT - כ-455,561 דולר
HOT משיקה את ערוץ HOT 3 החדש בקמפיין באמצעות באומן-בר-ריבנאי.
3. למ"ס - 320,450 דולר
הלמ"ס ממשיכה לפרסם שבוע נוסף את סקר מפקד האוכלוסין באמצעות לפ"ם.
4. אלקטרה - 313,626 דולר.
אלקטרה מעלה קמפיין ל"מבצע מהסרטים", עם מערכת בידור לרכב על קניית מזגן, באמצעות JWT.
5. סופר-פארם - 310,333 דולר
סופר-פארם סוגרת את החמישייה עם קמפיין למבצע HAPPY SALE באמצעות באומן-בר-ריבנאי.
פרסום ONLINE
1. סופר-פארם - 91,993 דולר
סופר-פארם מובילה את הפרסום באינטרנט עם קמפיין למבצע HAPPY SALE באמצעות נקסט אין.
2. מאזדה - 91,088 דולר
אידיאולוגי'ק מפרסמים את מאזדה 2 תחת הסיסמה: "צא לסיבוב, לך תדע לאן תגיע".
3. המרכז הבינתחומי הרצליה - 74,949 דולר
המרכז הבינתחומי הרצליה מפרסם את היום הפתוח באמצעות גריי של אדלר-חומסקי.
4. סוני אריקסון - 71,603 דולר
סוני אריקסון מפרסמת את גלריית המכשירים באמצעות ZG INTERACTIVE.
5. מגה בול - 68,910 דולר
מגה משיקה את מגה בול באינטרנט באמצעות מקאן דיגיטל וסוגרת את החמישייה.
* הנתונים מתייחסים לשבוע שבין התאריכים: 07/01/09 - 01/01/09, כולל עיתונות יומית וערוצי טלוויזיה.
** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.