yes ו-HOT - המותגים המושקעים ביותר בפרסום השבוע

הטלוויזיה הרב-ערוצית כובשת את טבלת הפרסום OFFLINE עם קמפיינים לערוצי סדרות חדשים ; סופר-פארם מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם קמפיין למבצע HAPPY SALE

פרסום OFFLINE

1. yes - כ-490,072 דולר

yes חוזרת לאוויר עם קמפיין לערוצי הסדרות החדשים, באמצעות מקאן-אריקסון.

2. HOT - כ-455,561 דולר

HOT משיקה את ערוץ HOT 3 החדש בקמפיין באמצעות באומן-בר-ריבנאי.

3. למ"ס - 320,450 דולר

הלמ"ס ממשיכה לפרסם שבוע נוסף את סקר מפקד האוכלוסין באמצעות לפ"ם.

4. אלקטרה - 313,626 דולר.

אלקטרה מעלה קמפיין ל"מבצע מהסרטים", עם מערכת בידור לרכב על קניית מזגן, באמצעות JWT.

5. סופר-פארם - 310,333 דולר

סופר-פארם סוגרת את החמישייה עם קמפיין למבצע HAPPY SALE באמצעות באומן-בר-ריבנאי.

פרסום ONLINE

1. סופר-פארם - 91,993 דולר

סופר-פארם מובילה את הפרסום באינטרנט עם קמפיין למבצע HAPPY SALE באמצעות נקסט אין.

2. מאזדה - 91,088 דולר

אידיאולוגי'ק מפרסמים את מאזדה 2 תחת הסיסמה: "צא לסיבוב, לך תדע לאן תגיע".

3. המרכז הבינתחומי הרצליה - 74,949 דולר

המרכז הבינתחומי הרצליה מפרסם את היום הפתוח באמצעות גריי של אדלר-חומסקי.

4. סוני אריקסון - 71,603 דולר

סוני אריקסון מפרסמת את גלריית המכשירים באמצעות ZG INTERACTIVE.

5. מגה בול - 68,910 דולר

מגה משיקה את מגה בול באינטרנט באמצעות מקאן דיגיטל וסוגרת את החמישייה.

* הנתונים מתייחסים לשבוע שבין התאריכים: 07/01/09 - 01/01/09, כולל עיתונות יומית וערוצי טלוויזיה.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.