כשמפרסם מחליט להשקיע בקמפיין באנרים, עליו לשדרג את מצבו במנועי החיפוש
החברה בוחנת האם ניתן להטמיע את המערכת במדינות נוספות מלבד ישראל
שוק הפרסום המקוון האירופי נאמד ב-2008 בכ-18 מיליארד דולר, ושיעור הגידול השנתי שלו הסתכם ב-20%
013 נטוויז'ן מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-92 אלף דולר
גברת המבורגר משקיעה בפרסום מסורתי, ונסיכת הקפה משקיעה בטוויטר ופייסבוק
האם המיתון מאפשר להשיג יותר בפחות כסף? כנראה שכן: דווקא כעת, מפרסמים בארה"ב יגבירו את הפרסום באינטרנט ■ מחקרים עדכניים טוענים כי בניית נוכחות ברשת יכולה להוביל לתוצאות טובות יותר
חברת הסלולר פלאפון הובילה בשבוע החולף את הפרסום ברשת עם השקעה של כ-84 אלף דולר
Content Ad אמורה להציע חלופה למודל הפרסום של גוגל, Adsense, שהעניק לגוגל מעמד דומיננטי בשוק החיפוש ■ מיקרוסופט תשיק בקרוב גם מנוע חיפוש חדש בשם Bing, שילווה בקמפיין בהיקף של כ-90 מיליון דולר
גולשי נענע10 צפו בפרסומות בשידור חי בזמן ההפסקות בשידור בטלוויזיה ■ מדובר במהלך ראשון מסוגו בישראל שבו משובצות פרסומות ייעודיות בשידורי האינטרנט
פלאפון מוביל השבוע גם את הפרסום ברשת עם השקעה של כ-172 אלף דולר ■ לקראת שבועות, רק תנובה מראה נוכחות בטבלאת 5 המותגים המושקעים ביותר, עם השקעה בפרסום של כ-373 אלף דולר
מנכ"ל וואלה, אילן ישועה: "הרבעון הראשון אופיין בהמשך הסבת תקציבי פרסום ממדיות מסורתיות כדוגמת העיתונות המודפסת והטלוויזיה לאינטרנט, כאשר וואלה היתה הנהנית העיקרית מהמגמה"
עד כה, חברות מסחריות יכלו למנוע מחברות מתחרות לרכוש פרסום טקסטואלי על בסיס מילות המפתח של הסימן המסחרי שלהן השינוי האמור יוביל לכך שסלקום, לדוגמה, תוכל לרכוש פרסום על בסיס מילת המפתח "פלאפון"
במסגרת המהלך תציע 012 סמייל חבילת פרסום אונליין מלאה, הכוללת דומיין, עיצוב, בנייה ואחסון אתר האינטרנט וכן שובר פרסום חינם ל-Google AdWords, בעלות של 69 שקל
לקראת חג השבועות, תנובה השקיעה בשבוע שעבר כ-278 אלף דולר בקמפיין לגבינות מכבי שירותי בריאות הובילה את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-106 אלף דולר
חברת הסלולר סלקום מורידה את ההשקעה בפרסום באינטרנט, אך ממשיכה להוביל את ההשקעה בפרסום OFFLINE גוליבר תיירות הובילה בשבוע החולף את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-59 אלף דולר
חברת הסלולר פרטנר הובילה בשבוע החולף את הפרסום ברשת עם השקעה של כ-134 אלף דולר
גוגלטאבולהטיקטוקפייסבוקפרטיות באינטרנטפרסוםפרסום בטלוויזיהפרסום דיגיטליקניות באינטרנטרשתות חברתיות