פרסום באינטרנט

כתבות אחרונות

 

מעבר להקלקה

כשמפרסם מחליט להשקיע בקמפיין באנרים, עליו לשדרג את מצבו במנועי החיפוש

קובי אייזיק 17.06.2009

נטקס משיקה את AdBrands - מערכת פרסום ממוקדת לגולשים

החברה בוחנת האם ניתן להטמיע את המערכת במדינות נוספות מלבד ישראל

‎‎נועה פרג‏ 15.06.2009

צומח אבל לאט: צמיחת הפרסום המקוון באירופה נבלמה ב-2008

שוק הפרסום המקוון האירופי נאמד ב-2008 בכ-18 מיליארד דולר, ושיעור הגידול השנתי שלו הסתכם ב-20%

נועה פרג 14.06.2009

בנק לאומי - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-422 אלף דולר

013 נטוויז'ן מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-92 אלף דולר

נתי יעקובי 14.06.2009

בין מקדונלד'ס לסטארבקס

גברת המבורגר משקיעה בפרסום מסורתי, ונסיכת הקפה משקיעה בטוויטר ופייסבוק

אדם שוב 07.06.2009

על רקע המיתון: המפרסמים בארה"ב נערכים להגברת היקפי הפרסום ברשת

האם המיתון מאפשר להשיג יותר בפחות כסף? כנראה שכן: דווקא כעת, מפרסמים בארה"ב יגבירו את הפרסום באינטרנט ■ מחקרים עדכניים טוענים כי בניית נוכחות ברשת יכולה להוביל לתוצאות טובות יותר

נועה פרג 31.05.2009

HOT - המותג המושקע ביותר בפרסום בשבוע החולף עם השקעה של כ-351 אלף דולר

חברת הסלולר פלאפון הובילה בשבוע החולף את הפרסום ברשת עם השקעה של כ-84 אלף דולר

נתי יעקובי 31.05.2009

מיקרוסופט משיקה את Content Ad - תוכנית פרסום צמודת חיפוש

Content Ad אמורה להציע חלופה למודל הפרסום של גוגל, Adsense, שהעניק לגוגל מעמד דומיננטי בשוק החיפוש ■ מיקרוסופט תשיק בקרוב גם מנוע חיפוש חדש בשם Bing, שילווה בקמפיין בהיקף של כ-90 מיליון דולר

נועה פרג 25.05.2009

לא רק בטלוויזיה: פרסומות ייעודיות לאינטרנט שודרו בגמר "הישרדות" בנענע10

גולשי נענע10 צפו בפרסומות בשידור חי בזמן ההפסקות בשידור בטלוויזיה ■ מדובר במהלך ראשון מסוגו בישראל שבו משובצות פרסומות ייעודיות בשידורי האינטרנט

נועה פרג 24.05.2009

פלאפון - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-476 אלף דולר

פלאפון מוביל השבוע גם את הפרסום ברשת עם השקעה של כ-172 אלף דולר ■ לקראת שבועות, רק תנובה מראה נוכחות בטבלאת 5 המותגים המושקעים ביותר, עם השקעה בפרסום של כ-373 אלף דולר

נתי יעקובי 24.05.2009

וואלה מסכמת רבעון עם זינוק של 62.8% ברווח הנקי ל-5.6 מיליון שקל ועלייה של 23% בהכנסות ל-30.1 מיליון שקל

מנכ"ל וואלה, אילן ישועה: "הרבעון הראשון אופיין בהמשך הסבת תקציבי פרסום ממדיות מסורתיות כדוגמת העיתונות המודפסת והטלוויזיה לאינטרנט, כאשר וואלה היתה הנהנית העיקרית מהמגמה"

נועה פרג 06.05.2009

גוגל ישראל תאפשר לגופים לפרסם על בסיס מילות מפתח שהן סימן מסחרי של מתחריהם

עד כה, חברות מסחריות יכלו למנוע מחברות מתחרות לרכוש פרסום טקסטואלי על בסיס מילות המפתח של הסימן המסחרי שלהן ; השינוי האמור יוביל לכך שסלקום, לדוגמה, תוכל לרכוש פרסום על בסיס מילת המפתח "פלאפון"

‎‎נועה פרג‏ 04.05.2009

012 סמייל וגוגל משיקות שיתוף-פעולה פרסומי לעסקים קטנים בישראל

במסגרת המהלך תציע 012 סמייל חבילת פרסום אונליין מלאה, הכוללת דומיין, עיצוב, בנייה ואחסון אתר האינטרנט וכן שובר פרסום חינם ל-Google AdWords, בעלות של 69 שקל

נועה פרג 03.05.2009

פלאפון - המותג המושקע ביותר בפרסום בשבוע החולף עם השקעה של כ-436 אלף דולר

לקראת חג השבועות, תנובה השקיעה בשבוע שעבר כ-278 אלף דולר בקמפיין לגבינות ; מכבי שירותי בריאות הובילה את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-106 אלף דולר

נתי יעקובי 03.05.2009

סלקום - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-525 אלף דולר

חברת הסלולר סלקום מורידה את ההשקעה בפרסום באינטרנט, אך ממשיכה להוביל את ההשקעה בפרסום OFFLINE ; גוליבר תיירות הובילה בשבוע החולף את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-59 אלף דולר

נתי יעקובי 26.04.2009

סופר-פארם - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-483 אלף דולר

חברת הסלולר פרטנר הובילה בשבוע החולף את הפרסום ברשת עם השקעה של כ-134 אלף דולר

נתי יעקובי 19.04.2009

   212223242526272829303132333435   

   נמצאו 550 כתבות   |   עמוד 32 מתוך 35