עד היום לא היה לאנשי אינטראקטיב סיבה לדחוף פרסום בו, והנה גוגל מספקת אותה
מי הכי יפה? מי הכי רומנטי? סיגל דקל מובילה באוהדים, בית השאנטי בתחכום ומנגו בבאגים
זאת ברבעון השלישי של 2010 ■ אנליסטים טוענים כי היתרון הגדול של פייסבוק הוא ביכולת לספק פרסום מפולח
המדיה החברתית והתפתחות כלים מחקריים מקוונים יצרו קונספט מנצח במחקרי שוק
פייסבוק עורכת פיילוט בארה"ב להטעמת כפתור ה"לייק" על פני באנרים ■ הפיילוט מתבסס על טכנולוגיה של הסטארט-אפ הישראלי MediaMind
מחירי הפרסום בטלוויזיה ירדו ב-6.6%, מספר ההפקות החדשות על המסך צנח, והביקוש לעובדים בענף נמצא בירידה ■ החדשות הטובות: ההוצאה הכללית לפרסום נמצאת בעלייה
מפעילת פורטל האינטרנט רשמה ברבעון השלישי הכנסות של 48.2 מיליון שקל ורווח נקי של 2.8 מיליון שקל ■ המנכ"ל אילן ישועה: "אנו ממשיכים ליישם תוכנית נרחבת לסינרגיה עם לוח יד2"
עם מיליוני מעריצים ברחבי עולם, פרצוף אמין ומוכר ותוכן מקורי שמושך גולשים - כוכבי אתר סרטוני הווידיאו למדו לעשות כסף והפכו לדבר החם בקרב משרדי הפרסום והמשווקים
בשירות החיפוש החדש של גוגל המותגים המקושרים למילות מפתח ייהנו מחשיפה מוגברת של פרסום, אך לא בטוח שזה מה שהגולשים באמת חיפשו
סורל, אחד האנשים החזקים בעולם הפרסום, מדבר בראיון בלעדי ל"גלובס" על המדיה החדשה, מסביר למה אין לו פרופיל בפייסבוק, וכיהודי גם נותן לישראל עצות למיתוג המדינה
משווקים, אל תסמכו רק על פייסבוק - יש תוכן שמתאים לו ויש כזה שמתאים למקום אחר
מותגי-העל המובילים בעולם זונחים את אתרי האינטרנט הרשמיים שלהם לטובת עמוד מושקע בפייסבוק, בו רבבות אוהדים מצטרפים מדי יום ■ קוקה-קולה וסטארבקס כבר שם
ענקית החיפוש השיקה השבוע בארה"ב תוכנית פיילוט פרסומית חדשה על גבי שירות Google Maps, המציעה ללקוחות אופציה לשבץ לוגואים מסחריים על גבי שירות המפות הפופולרי
במדיה חברתית מפרסמים בחינם? לא ממש. מדיה חברתית זה רק באינטרנט? לא נכון
התחזית ל-2011 אופטימית יותר: צפי לצמיחה ב-4.7% ■ הטלוויזיה היא עדיין מדיום הפרסום העיקרי, עם כ-45% מסך ההוצאה על פרסום וצמיחה צפויה של כ-6% בשנתיים הקרובות
הזכיינית משדרת את תכני הטלוויזיה שלה באתר, ומבקשת להגדיל את התגמול שהיא מקבלת מ-ynet על נוכחותה בו ■ עפ"י ההערכה, ynet משלם לרשת 3-4 מיליון שקל בשנה
גוגלטאבולהטכנולוגיה: ענקיות הטכנולוגיהפייסבוקפרטיות באינטרנטפרסוםפרסום בווידאופרסום דיגיטליקניות באינטרנטרשתות חברתיות