המתחרה הגדולה של פרטנר, סלקום, מנסה להחיות את העבר עם פרסומת ישנה ומתברגת במקום החמישי בזכירות - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת המושקעת ביותר השבוע לפי נתוני יפעת שייכת לרשת yellow
yellow משיקה תוכנית מנויים לקפה, במסגרתה תמורת סכום חודשי של 30 שקל ניתן יהיה לרכוש עד 31 כוסות קפה בחודש באחד מ־240 סניפי הרשת • סונול מרחיבה את שיתוף־הפעולה עם מועדון הצרכנות הוט, במסגרתו יוכלו עמיתי המועדון להטעין את רכביהם החשמליים בהנחה • ודלק תשיק בחודשים הקרובים מועדון לקוחות חדש שיאגד את כל מותגי הקבוצה
בעלי חברת הנדל"ן המניב סאמיט הפך השבוע לבעל המניות הגדול ברשת תחנות הדלק כשהגדיל את החזקותיו ל־16% וכבר מונה לדירקטור • האם אנחנו בדרך לשידור חוזר של נוסח האחים אמיר?
אחרי שכיכב בתוכנית הטלוויזיה "הכרישים" כמשקיע הקים תמיר את FINQ, מרקטפלייס למוצרים פיננסיים המבוסס על בינה מלאכותית • עד כה הושקעו בחברה כ-5 מיליון דולר • כעת מדווחת החברה על גיוס של 6 מיליון דולר מהיזם ניר צוק • אירועים ומינויים
בקרוב ניתן יהיה לממש את הכספים שנצברו בארנק הדיגיטלי של Yellow באפליקציית המשלוחים Wolt • במקביל, החברה ממשיכה להתרחב: הבוקר הושק שירות המשלוחים של Wolt גם בקריית אתא
תקציב רולדין מצטרף לתקציבי מזון נוספים המטופלים בראובני-פרידן ובחברת הדיגיטל שלו, ארלו • וגם: קבוצת פז מכניסה לראשונה שותפים מתחום האיקומרס לארנק הדיגיטלי של רשת חנויות הנוחות yellow • אירועים ומינויים
קבוצת פז משיקה אפליקציה חדשה לרשת הסופרמרקטים סופר יודה ותציע ארנק דיגיטלי מאוחד עם הארנק באפליקציית yellow • וגם: קבוצת פורת הקימה קרן חברתית, והפרויקט הראשון שלה הוא מימון להקמת הבר-מסעדה El Dali Bar, שעובדיו הם אנשים על הספקטרום האוטיסטי • אירועים ומינויים
קבוצת פז חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת כרטיסי האשראי כאל, שבמסגרתו כאל תעמיד הלוואות באחריותה לחברי מועדון הנאמנות של Yellow באמצעות הארנק הדיגיטלי
עם כניסתם של כלי הרכב החשמליים לשוק הישראלי והעלייה בפעילותן של חנויות הנוחות - כ-3 מיליארד שקל בסוף 2020 - תחנות הדלק נדרשו לשינוי אסטרטגי • אחרי רכישת רשתות הסופרמרקטים ופיתוח הנדל”ן המניב, כעת הן נדרשות לחשיבה שיווקית חדשה
חברת האנרגיה רשמה ברבעון השני הפסד של 32 מיליון שקל כתוצאה מהפסדים בבית הזיקוק - אותו היא מתכוונת לחלק כדיבידנד בעין לבעלי המניות • בעוד שבית הזיקוק מסב לה הפסדים, פז רושמת צמיחה דו-ספרתית בענף קמעונאות המזון
עבור רשת המרכולים תשלם פז 170 מיליון שקל • בנוסף מודיעה פז כי היא נערכת לאפשר שימוש בארנק הדיגיטלי של yellow בחנויות סופר יודה • שמה לה למטרה להכפיל את מספר הסניפים של סופר יודה בתוך שלוש שנים
רשת Yellow של פז גונזת את השירות להזמנת פירות וירקות היישר אל תא המטען של הרכב • זאת, למרות האסטרטגיה של הקבוצה להגדלת פעילות הקמעונאות שלה
שיתוף-פעולה חדש בין חברת משלוחי האוכל Wolt לרשת חנויות הנוחות yellow יאפשר הזמנת מוצרי מזון וטואלטיקה שיגיעו באמצעות שליחים עד פתח הבית • הפיילוט למיזם צפוי להתחיל היום; כמה זה יעלה?
במרכז התוכנית, בשיתוף חברת הייעוץ מקינזי, עומד צמצום התלות של פז במוצרי נפט ודלקים • ההנהלה מתכננת להשיג את היעד ע"י חלוקה מאוזנת יותר בין ארבעת מגזרי הפעילות - דלקים, תעשייה ואנרגיות מתחדשות, קמעונאות ונדל"ן - כך שכל אחד יספק כ-25% מרווח ה-EBITDA בעוד 10 שנים
ערוץ הקניות ישווק ברשת Yellow צידנית פטנט • בהמשך צפויות רשתות קמעונאיות נוספות לשווק את מוצרי הערוץ
לא לעתים קרובות רואים מהלך שיווקי שהוא תולדה של שימוש בשתי קבוצות פרסום גדולות • את האפליקציה, שמאפשרת לשלם על הקניות והדלק באמצעות באופן דיגיטלי תוך צבירת כסף על כל רכישה, פתחה חברת הטכנולוגיה מינט שבבעלות סוכנות הפרסום פובליסיס
ארנק דיגיטליאירועים ומינוייםחנויות נוחותטיסותירקותסופר יודהפזפז נפטקמעונאותתחנות דלק