חברת המחקר סטטיסטה בחנה את תנאי העבודה ביותר מ-3,000 סטארט-אפים בארה"ב, ומתוך זה גובשה רשימת 500 המובילים שהכי כדאי לעבוד בהם • הישראלים שהתברגו, לפי הסדר: וויז, ואסט דאטה, דורלופ, ביג איי די וגונג • אירועים ומינויים
שלוש חברות ייעוץ בינלאומיות מובילות, מקינזי, BCG ו־KPMG, מפרסמות מדי שנה דוחות על תחום שירות הלקוחות עם עצות מעשיות למנהלים - ממיקום המשרד, דרך טקס פומבי לעובדים ועד שיפור הפנייה האישית • פרויקט השירות של ישראל
וויזאייר פותחת מחדש את האפשרות לרכוש חברות שנתית במועדון "טוס כפי יכולתך", במסגרתו ניתן לקנות כרטיסי טיסה בפחות מ-10 אירו • מה העלות, למי זה רלוונטי, ולאיזה אותיות קטנות כדאי לשים לב? • גלובס עושה סדר
yellow משיקה תוכנית מנויים לקפה, במסגרתה תמורת סכום חודשי של 30 שקל ניתן יהיה לרכוש עד 31 כוסות קפה בחודש באחד מ־240 סניפי הרשת • סונול מרחיבה את שיתוף־הפעולה עם מועדון הצרכנות הוט, במסגרתו יוכלו עמיתי המועדון להטעין את רכביהם החשמליים בהנחה • ודלק תשיק בחודשים הקרובים מועדון לקוחות חדש שיאגד את כל מותגי הקבוצה
אהרון וונג מסינגפור מצליח לטוס שמונה פעמים בשנה רק באמצעות נקודות שהוא צובר בכרטיסי אשראי ובמועדוני לקוחות, והוא הקים אתר שמנגיש את הניסיון שלו לציבור • למרות שהתחרות בישראל קטנה יותר מבעולם, גם כאן יש אנשים שבקיאים בהטבות, כולל אחד שהצליח לטוס בביזנס בעלות של פאונד אחד בלבד
בארץ פועלים כיום כ־35 מועדוני צרכנות גדולים, שחלקם כבר מציעים שוברי הנחה לעסקים ברחבי העולם • בתחום האטרקציות מוביל הדיסנילנד בפריז, ובתחום האופנה - רשת הדיסקאונט מרשל'ס • ביקוש גבוה נרשם גם למותג ספורה, שבעבר נערכו מגעים להבאתו לישראל
כרטיס המועדון החדש ייקרא "דלתא פלוס" ויאגד את כל מותגי הקבוצה • מדובר במהלך אסטרטגי שיאפשר לחברי המועדון הקיימים ולמצטרפים חדשים לצבור נקודות לשימוש ברשתות ובאתרי האונליין של כל אחד מהמותגים
החל מסוף ספטמבר תוכלו ליהנות מהטבות של חברת התעופה וויזאייר, כחלק ממועדון חדש בשם "טוס כפי יכולתך" • מה לא תוכלו לעשות במסגרת המועדון, ולאילו לקוחות הוא הכי רלוונטי? • גלובס עושה סדר
מועדון הצרכנות "חבר" הודיע כי החל מנובמבר ייפסק שיתוף-הפעולה עם רשת הקמעונאות הגדולה שהעניקה הנחות משמעותיות ללקוחותיו • הסיבה: דרישת שופרסל לצמצם דרמטית את היקף ההטבות • לאן יעברו לקוחות המועדון שמשלמים, עפ"י הערכות, כמיליארד שקל בשנה?
אחרי דרישתה של שופרסל לצמצם את ההנחות הניתנות לחברי מועדון הצרכנות הכולל מאות אלפי משרתי קבע, בחבר עדכנו כי החל מ-1 בנובמבר הרשתות שופרסל ו-Be יפסיקו את מתן ההנחות במעמד החיוב • מדובר בכוח קנייה משמעותי, שלפי הערכות בשוק הכניס לשופרסל כמיליארד שקל בשנה
לא לחינם משקיעות חברות הפועלות בתחומי המזון, האופנה והתיירות בטיפוח מועדוני לקוחות, שגולת הכותרת שלהם היא הנפקת כרטיס אשראי ממותג • פעילות הפיננסים הפכה בשנים האחרונות נדבך מרכזי ברווחי החברות הללו, ולעתים אף תורמת לשוויין יותר מהפעילות הקמעונאית עצמה
חברת איזי, העוסקת בניהול נוכחות דיגיטלית של עסקים, רוכשת את Glue, שפיתחה מערכת לניהול מועדוני נאמנות • "נאפשר את כל סל הכלים שיש בפוקס ובשופרסל", מסביר המנכ"ל אופיר יוסף
רשת הקמעונאות הצרפתית נכנסת לתחרות בתחום מועדוני הלקוחות, כשהחסם העיקרי יהיה הצורך להנפיק כרטיס אשראי ייעודי או להיות לקוחות ביט • הצעת הערך המרכזית של קרפור תתבסס על כלל רשתות אלקטרה מוצרי צריכה, בניסיון לאתגר את השחקנית הגדולה בענף, שופרסל
עם זאת, הממונה על התחרות לא התירה לחברות שיתוף-פעולה במתן אשראי • עפ"י התנאים, הממונה תוכל בכל עת לבטל את הפטור • המיזם צפוי לסייע לאלקטרה להשיק את רשת קרפור ולבסס אותה
פיתוח של נאייקס, פלטפורמת מסחר ותשלומים גלובלית, בשיתוף עם כאל, חברת האשראי ופתרונות התשלום, עשוי לאפשר לחברי מועדון שופרסל להשתמש בנקודות ברשת וולמארט, ובנקודות מסטימצקי בבארנס אנד נובל • אירועים ומינויים
בישראל פועלים כיום כ־30 מועדוני צרכנות גדולים שמציעים הנחות משמעותיות לחבריהם בכל תחומי החיים ומגלגלים מיליארדי שקלים בשנה • השיטות: יבוא מקביל, סלי קנייה ארוזים ושיתופי־פעולה עם קבלנים • הצעד הבא: בהסתדרות מתכננים להקים סופרמרקט חברתי
הטבותהנחותטיסותכאלכרטיסי אשראימועדוני צרכנותקמעונאותקרפוררשתות שיווקשופרסל