הרעיון הוא לפנות למפרסמים ישראליים ולפתוח להם את הדלת לפרסום בסין, באמצעות הפלטפורמה האינטרנטית של באידו שבה גולשים כ-590 מיליון איש
החברה, שעוסקת בתחום הפרסום באתרי האינטרנט, גייסה לקופתה 30.2 מיליון דולר, וכל בעלי המניות בה מכרו מניות תמורת 20.1 מיליון דולר
לפי הערכות, קבוצת הפרסום התחייבה לפרסם ברשת החברתית במשך מספר שנים בהיקף של 500 מיליון דולר
למקס שצ'רבקוב נמאס לעבוד במשרדי הפרסום הגדולים, שוויתרו לדבריו על תחום הדיגיטל ■ אז הוא הקים את חוליגנס - בוטיק קריאייטיב והפקות דיגיטל שפועל במודל חדש המנתק את העבודה היצירתית מהתגמול על המדיה
שנה אחרי שמוזגה לתוך השלד של "מעריב", החברה שפיתחה תוכנה שמייעלת ניהול של תקציבי פרסום באינטרנט, מתקרבת לרגע בו תשיק אותה באופן מסחרי ■ נועם בנד: "חובת ההוכחה היא עלינו"
12 חברות יריצו בחודשים הקרובים נעיצות ממומנות ברשת החברתית מבוססת התמונות, שלה 40 מיליון גולשים בארה"ב
בית הדין הגבוה לצדק קבע כי לכל אדם קיימת "הזכות להישכח" ולכן ענקית החיפוש באינטרנט מחויבת להסיר פרסומים אישיים שונים במידה ומתקבלת בקשה כזו
כבר תקופה ארוכה שטוויטר מנסה לכבוש את הגולש הישראלי, אך עד כה רשומים כאן כ-155 אלף מצייצים בלבד ■ כעת היא משיקה פלטפורמת פרסום חדשה, בניסיון למשוך את העסקים המקומיים לרשת החברתית ■ האם היא תצליח?
החברה הישראלית אינה עוסקת בתחום התיירות אלא דווקא בתחום טכנולוגיות הפרסום, שצובר תאוצה בשנים האחרונות בישראל ובעולם
באתר Adweek מעריכים כי היקף העסקה בין הצדדים נאמד ב-40 מיליון דולר
היקף הציוצים לגבי האירועים הגדולים בטלוויזיה דווקא נמצא בירידה ומעמיד את טוויטר בבעיה בניסיון לשכנע את המפרסמים לפרסם אצלה
הכלי הפרסומי באפליקציה פותח בשיתוף-פעולה עם חברת הטכנולוגיה Next in
הכוונה להחיל את ההגבלות של פרסום אלכוהול גם על האינטרנט - מדיום שהיה עד היום נקי ממגבלות - מעלה את השאלה על גבולות הפרסום ברשת ■ האם הקושי הטכני באכיפה אמור לגרום למחוקק להתייחס אחרת למדיום הזה?
בעזרת הכלי הפרסומי החדש מקווים בפייסבוק לנגוס באחד האלמנטים המוצלחים של הרשת החברתית העסקית לינקדאין, שמאפשרת פרסום בצורה דומה
עו"ד אלי זהר, המייצג את העותרים: "באינטרנט יש צורת דיבור חדשה, שהכללים הישנים לא מתאימים לה. הגבלת הפרסום תפגע בתעשייה המקומית"
גוגלטאבולהטכנולוגיה: ענקיות הטכנולוגיהפייסבוקפרטיות באינטרנטפרסוםפרסום בווידאופרסום דיגיטליקניות באינטרנטרשתות חברתיות