פרסום באינטרנט

כתבות אחרונות

 

"גוגל הסינית" רוצה מפרסמים ישראלים: באידו בשת"פ עם WEB3

הרעיון הוא לפנות למפרסמים ישראליים ולפתוח להם את הדלת לפרסום בסין, באמצעות הפלטפורמה האינטרנטית של באידו שבה גולשים כ-590 מיליון איש

רועי גולדנברג 25.05.2014

הנפקה ישראלית חמישית השנה בלונדון: מרימדיה גייסה 50 מ' ד'

החברה, שעוסקת בתחום הפרסום באתרי האינטרנט, גייסה לקופתה 30.2 מיליון דולר, וכל בעלי המניות בה מכרו מניות תמורת 20.1 מיליון דולר

טלי ציפורי 22.05.2014

מאמינים בדיגיטל: פובליסיס חתמה על עסקת ענק עם פייסבוק

לפי הערכות, קבוצת הפרסום התחייבה לפרסם ברשת החברתית במשך מספר שנים בהיקף של 500 מיליון דולר

אדוורטייזינג אייג' 20.05.2014

"מדורת השבט הרווחית היא הדיגיטל ולא הטלוויזיה"

למקס שצ'רבקוב נמאס לעבוד במשרדי הפרסום הגדולים, שוויתרו לדבריו על תחום הדיגיטל ■ אז הוא הקים את חוליגנס - בוטיק קריאייטיב והפקות דיגיטל שפועל במודל חדש המנתק את העבודה היצירתית מהתגמול על המדיה

ענת ביין-לובוביץ' 18.05.2014

מנכ"ל אלגומייזר: "מאמין שנהפוך לעוד הצלחה ישראלית"

שנה אחרי שמוזגה לתוך השלד של "מעריב", החברה שפיתחה תוכנה שמייעלת ניהול של תקציבי פרסום באינטרנט, מתקרבת לרגע בו תשיק אותה באופן מסחרי ■ נועם בנד: "חובת ההוכחה היא עלינו"

טלי ציפורי 15.05.2014

קפצו על עגלת הפרסום של פינטרסט: גאפ, נסטלה, קראפט ועוד

12 חברות יריצו בחודשים הקרובים נעיצות ממומנות ברשת החברתית מבוססת התמונות, שלה 40 מיליון גולשים בארה"ב

רועי גולדנברג 14.05.2014

האיחוד האירופי: גוגל מחויבת להסיר מידע שלילי ממנוע החיפוש

בית הדין הגבוה לצדק קבע כי לכל אדם קיימת "הזכות להישכח" ולכן ענקית החיפוש באינטרנט מחויבת להסיר פרסומים אישיים שונים במידה ומתקבלת בקשה כזו

שירות גלובס 13.05.2014

טוויטר משיקה פלטפורמת פרסום לעסקים קטנים בישראל

כבר תקופה ארוכה שטוויטר מנסה לכבוש את הגולש הישראלי, אך עד כה רשומים כאן כ-155 אלף מצייצים בלבד ■ כעת היא משיקה פלטפורמת פרסום חדשה, בניסיון למשוך את העסקים המקומיים לרשת החברתית ■ האם היא תצליח?

רועי גולדנברג 13.05.2014

Priceline רוכשת את הסטארט-אפ Qlika בכ-3 מיליון ד'

החברה הישראלית אינה עוסקת בתחום התיירות אלא דווקא בתחום טכנולוגיות הפרסום, שצובר תאוצה בשנים האחרונות בישראל ובעולם

רועי גולדנברג 12.03.2014

לקוחות אומניקום יפרסמו באינסטגרם בהיקף של 40 מיליון דולר

באתר Adweek מעריכים כי היקף העסקה בין הצדדים נאמד ב-40 מיליון דולר

רועי גולדנברג 10.03.2014

מצייצים בטוויטר מול הטלוויזיה? כנראה שלא ממש

היקף הציוצים לגבי האירועים הגדולים בטלוויזיה דווקא נמצא בירידה ומעמיד את טוויטר בבעיה בניסיון לשכנע את המפרסמים לפרסם אצלה

אדוורטייזינג אייג' 20.02.2014

אתר ynet משיק מעבורני וידיאו באפליקציית המובייל

הכלי הפרסומי באפליקציה פותח בשיתוף-פעולה עם חברת הטכנולוגיה Next in

רועי גולדנברג 16.02.2014

האם תעשיית הפרסום באינטרנט עומדת בפני עידן חדש?

הכוונה להחיל את ההגבלות של פרסום אלכוהול גם על האינטרנט - מדיום שהיה עד היום נקי ממגבלות - מעלה את השאלה על גבולות הפרסום ברשת ■ האם הקושי הטכני באכיפה אמור לגרום למחוקק להתייחס אחרת למדיום הזה?

ענת ביין-לובוביץ' 11.02.2014

פייסבוק תאפשר פרסום מפולח לפי מקום העבודה של הגולשים

בעזרת הכלי הפרסומי החדש מקווים בפייסבוק לנגוס באחד האלמנטים המוצלחים של הרשת החברתית העסקית לינקדאין, שמאפשרת פרסום בצורה דומה

רועי גולדנברג 27.01.2014

עתירה לבג"ץ: לא להגביל פרסום מוצרי אלכוהול באינטרנט

עו"ד אלי זהר, המייצג את העותרים: "באינטרנט יש צורת דיבור חדשה, שהכללים הישנים לא מתאימים לה. הגבלת הפרסום תפגע בתעשייה המקומית"

ענת ביין-לובוביץ' 08.01.2014

   8910111213141516171819202122   

   נמצאו 548 כתבות   |   עמוד 15 מתוך 35