‏Next In‏ בחדשות

סוכן חדשות
 
גבי אטל ורן ברקן / צילום:ראובן קסטרו ועינת לברון
שת"פ חדש: גבי אטל מקים עם רן ברקן סוכנות דיגיטל
אטל פרש לאחרונה מזניט מדיה, וברקו הוא מחלוצי הדיגיטל בישראל ובעלי חברת המדיה NEXT IN
  
 
אתר ynet משיק מעבורני וידיאו באפליקציית המובייל
הכלי הפרסומי באפליקציה פותח בשיתוף-פעולה עם חברת הטכנולוגיה Next in
  
 
סופר-פארם מעבירה את תקציב הדיגיטל לבאומן-בר-ריבנאי
המשרד מטפל גם בתקציב האוף-ליין של הרשת ■ היקף תקציב האונליין של סופר-פארם מוערך ב-10 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים
  
 
נקסט-אין: קמפיין השקה ויראלי למותג תיקים ניו-יורקי
בסרטון שעלה ליו-טיוב נראים צעירים ממלאים תיק yak pak בשפורפרות ספריי צבע, מניחים אותו בתחנת אוטובוס ומזמינים משטרה שתפוצץ את "החפץ החשוד"
  
 
האם משרדי האינטראקטיב והדיגיטל העצמאיים יצליחו לשרוד?
אחרי שהפרסום הדיגיטלי צבר מסה קריטית בעוגת ההכנסות, החלו משרדי הפרסום לכנס את התחום חזרה אליהם ■ האם המשרדים העצמאיים ישרדו או שייבלעו ע"י גופים גדולים?
  
 
בועז פסקו מונה לסמנכ"ל חברת האינטראקטיב Next-In
פסקו, שיחליף בתפקיד את גל ביטון ששימש כסמנכ"ל Next-In ב-3 שנים האחרונות: "אני מאמין בחברה"
  
 
רועי רון מונה למנכ"ל חברת האינטראקטיב Next-In
יחליף בתפקיד את רן ברקו, הבעלים של Next-In שימונה ליו"ר החברה ■ רון הוא מבכירי ענף האינטראקטיב בישראל, ובעברו ניהל את עסקי האינטראקטיב של ראובני-פרידן
  
 
ירקוני בן-נתן הקים משרד אינטראקטיב עם חברת Next-in
הישות המשותפת נקראת YNB, ועל-פי הערכות המחזור שלה בשנה הקרובה יעמוד על 10 מיליון שקל
  
 
רן ברקו רוכש את חלקו של ראובני-פרידן במשרדי האינטראקטיב NEXT-IN ואייקון
העסקה מעניקה לשתי החברות שווי של כ-5 מיליון דולר
  
 
בכירים בענף האינטראקטיב: חשש מקיטון בתקציבים ומקריסת אתרים קטנים
רן ברקו, Next-In: "השוק לא יציב. מפרסמים מפחדים ושואלים הרבה מאוד שאלות" ; אמיתי טפלא, טוטאל מדיה: "אתרי נישה שלא מייצרים תוכן טוב ואתרים שנמצאים בתחתית סולם העדיפויות של המפרסמים עתידים להיפגע"
  
 
צרו איתנו קשר *5988