ירקוני בן-נתן הקים משרד אינטראקטיב עם חברת Next-in

הישות המשותפת נקראת YNB, ועל-פי הערכות המחזור שלה בשנה הקרובה יעמוד על 10 מיליון שקל

משרד הפרסום ירקוני בן-נתן הקים ישות אינטראקטיב עצמאית, בשותפות עם משרד האינטראקטיב Next-In.

הישות המשותפת נקראת YNB, והאחזקות שלה מתחלקות בין ענת בן-נתן (30%) וג'רי ירקוני (30%), המנכ"לים המשותפים של ירקוני בן-נתן, ו-40% מוחזקים בידי רן ברקו, מנכ"ל Next-In.

לדברי בן-נתן, "גם לפני הקמת הישות המשותפת היתה לנו פעילות אינטראקטיב שנעשתה אין-האוס, אבל עם הפרידה בין ברקו וראובני-פרידן, נוצרה ההזדמנות המתאימה עבורנו. אינטרנט זו מדיה שמתפתחת בקצב מאוד גבוה, אבל על מנת להשיק חידושים צריך גם פן טכנולוגי, ולא רק קריאייטיבי - אותו מצאנו אצל Next-in, שמתמחה באינטראקטיב אבל גם מחזיקה במספר פטנטים טכנולוגיים בתחום".

לדבריה, "הישות הזו עתידה להוות כמנוע צמיחה עצמאי של המשרד, והצפי שלנו הוא כי בשנה הקרובה המחזור של YNB יעמוד על כ-10 מיליון שקל".

כעת יש לחברת YNB כ-15 לקוחות, בהם המכון הטכנולוגי חולון, ריקושט, ג'ון ברייס וגב-ים,והיא מעסיקה 8 עובדים.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא הסיפורים הגדולים של השבוע?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988