ביום חמישי הקרוב תיערך תחרות הקריאייטיב שיזמו אנשי הפרסום מירן פחמן וענת בן נתן • המשרדים הגדולים שבחרו לא להשתתף הם מקאן ת"א, גיתם BBDO, יהושע TBWA וראובני־פרידן • פחמן: "אנחנו רוצים להחזיר את הנחשקות ואת המצוינות הקריאטיבית לענף, שנשאב לבינוניות"
בסך־הכול הוענקו 21 מדליות - תשע זהב, ארבע כסף ושמונה ארד - בעשר קטגוריות • מירן פחמן, ממובילי התחרות: "זו לא אולימפיאדה, ולכן אין מספר שווה של מדליות בכל קטגוריה. כל עבודה נשפטת בפני עצמה"
עם צאתה לדרך של תחרות הקריאייטיב גרנות, מסביר המייסד מירן פחמן איזה לקחים הופקו מתחרות קקטוס הזהב שנמוגה, ואיך יתמודד עם הפוליטיקה המשרדית • "גם למפרסמים שרוצים להיות מזוהים עם חדשנות יש פה אינטרס", הוא טוען • התוצאות יוכרזו בכנס MAD של גלובס
דיויד קרשאו, מנכ"ל קבוצת הפרסום M&C SAATCHI, שוהה בימים אלה בארץ, לאחר שהקים שלוחה מקומית יחד עם שותפים ישראליים ■ בראיון ל"גלובס" הוא מסביר את הבחירה להתרחב דווקא לישראל
איש הקריאייטיב צור גולן יצטרף כשותף שווה במשרד, שישנה את שמו לבן-נתן-גולן
הישות המשותפת נקראת YNB, ועל-פי הערכות המחזור שלה בשנה הקרובה יעמוד על 10 מיליון שקל
אדלר חומסקימירן פחמןמשרדי פרסוםענבר מרחבענף הפרסוםקריאייטיבתחרות הפרסום גרנות